با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛نشست کادرسرپرستی کاروان اعزامی به المپیک ریو برگزار شد

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛نشست کادرسرپرستی کاروان اعزامی به المپیک ریو برگزار شد
دهمین نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی و دیگر اعضای آن در محل مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک 2016 ریو با اشاره به فرصت 50 روزه تا آغاز بازیها بر پیگیری دقیق تر و سریع تر امور کمیته های مختلف جهت انجام فعالیتهای اعزام تاکید کرد و گفت: همانگونه که  در جلسات پیشین هم بحث شده خواهش من از تک تک اعضا این است که تمامی موارد مصوب در جلسه ستاد اعزام در اولین فرصت اجرایی و گزارش آن برای نشست بعدی آماده شود.
وی از تکمیل روند ثبت نام اعضای کاروان و نهایی شدن بلیط تمامی نفرات اعزامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که کاروان کشورمان بدون کوچکترین مشکلی راهی این دوره از بازیها شود.
در ادامه این نشست حسین فراهانی عضو کادر سرپرستی که مسئولیت البسه رژه کاروان کشورمان در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک ریو را نیز بر عهده دارد به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت لباس ورزشکاران،کادر فنی و مسئولین اعزامی پرداخت.
وی خاطر نشان کرد:با تمامی فدراسیونهایی که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند برای اندازه گرفتن لباس مربیان و ورزشکاران تماس گرفته و تقریبا اکثرا  لباسشان اندازه گیری شده است و تنها برخی مربیان و ورزشکاران که به دلیل شرکت در مسابقات برون مرزی موفق به اندازه گیری البسه شان نشده اند، آنها نیز طی روزهای آینده کارشان انجام خواهد شد.
حسن مسجدی عضو کادر سرپرستی در خصوص لباس ورزشی ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو گفت:تعداد 300 ست از لباسهای شرکت لنینگ وارد گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) شده و کارهای ترخیصی آن نیز طی 3 روز گذشته صورت پذیرفته و ظرف امروز و فردا این لباس ها برای کمیته ملی المپیک بارگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد:سپس بر اساس اندازه ای که از مربیان و ورزشکاران دریافت کرده ایم لباسهای آنها در یک پکیج آماده و در اسرع وقت تقدیمشان می شود.
محمود عبدالهی دیگر عضو کادر سرپرستی نیز در خصوص کمپین تبلیغاتی بازیهای المپیک ابراز داشت:برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشورکمپین حمایتی و ایجاد فضای بصری المپیکی جهت حمایت از کاروان اعزامی ایران به بازیهای المپیک راه اندازی خواهد شد که در این خصوص5 جلسه مهم با مسئولین محترم سازمان زیبا سازی و معاونت فرهنگی شهرداری تهران داشته ایم  و مقرر شده تا در 10 روز پایانی تیر ماه و یا 10 روز اول مرداد ماه تمامی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران به بحث کاروان امام رضا(ع) و ایجاد روحیه و شور و نشاط بین ورزشکاران اعزامی و مردم ورزش دوست اختصاص یابد.
وی ادامه داد:حتی در ابعاد وسیع تر تصمیم گرفته شد در برخی کلان شهرهای بزرگ کشور که ملی پوشانی در کاروان اعزامی دارند این کمپین راه اندازی و بیلبوردهایی در این باره برای اینکار در نظر گرفته شود.
دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده سازی گفت: در حال حاضرپزشکهای اعزامی به بازیهای المپیک ریو مشخص و کلاسهای توجیهی خوبی تاکنون با این عزیزان داشته ایم همچنین برای تمامی ورزشکاران اعزامی پرونده پزشکی تشکیل داده و در حوزه سلامت با دقت،کادر فنی و ملی پوشان را زیر نظر داریم.
نوروزی تصریح کرد:خوشبختانه تاکنون آسیب دیدگی جدیدی در بین ورزشکاران نداشته و یکی دو آسیب دیگی که برخی ورزشکاران داشتند همچون بهداد سلیمی بخوبی تحت نظر هستند و حتی بهداد درخواست داشته تا آقای دکترنوروزی فیزوتراپ خوب کشورمان در کنار وی باشند که هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در تمرینات کلاچای سطح دریای بهداد در کنار وی باشد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد:لیست داروها و اقلام مورد نیاز پزشکی را نیز تهیه و برای خرید تقدیم کمیته ملی المپیک کرده ایم.
در خامه کیومرث هاشمی ضمن قدردانی از زحمات کادر سرپرستی ابراز داشت:از تمامی اعضای کادر فنی تشکر می کنم و امیدوارم این عزیزان بر اساس شرح وظایفی که دارند بدون دخالت یا موازی کاری تنها به انجام وظایف محوله خود بپردازند تا کارها همچون گذشته بنحو مطلوبی پیش برود.
وی خاطر نشان کرد:کمیته ملی المپیک برای حضور قدرتمندانه کاروان اعزامی در بازیهای المپیک ریو تمهیدات ویژه ای اندیشیده تا از لحاظ امکانات بنا بر اذعان خود این عزیزان بهترین کاروان اعزامی به بازیهای المپیک در تاریخ ورزش کشورمان باشد تا نمایندگان ورزشی کشورمان بدون دغدغه خاطر و تنها برای اعتلای نام کشور عزیزمان با تمام توان بمصاف رقبای المپیکی خود بروند.
در خاتمه مقرر شد تا طی روزهای بیستم تا بیست و دوم تیر ماه کارگاه آموزشی سرپرستان تیمهای اعزامی به المپیک برگزار و در آن مواردی همچون وضعیت امنیتی،محل برگزاری رقابتها،رسانه ها،تشریفات،حمل و نقل و موارد دیگر برای سرپرستان رشته های مختلف برگزار شود.
در این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،دکتراصغررحیمی سرپرست کاروان اعزامی،دکتر دهخدا،حسین فراهانی،عاطفه اسلامیان،حسن مسجدی،محمود عبدالهی و حمید سلامی حضور داشتند.

در نشست بعدی کادر سرپرستی موضوع تشریفات و امنیت کاروان اعزامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.