برای سفرعلاقه مندان به بازیهای المپیک ریو؛ کمیته ملی المپیک هیچگونه تفاهمنامه همکاری با آژانس ها یا تور های مسافرتی ندارد

برای سفرعلاقه مندان به بازیهای المپیک ریو؛ کمیته ملی المپیک هیچگونه تفاهمنامه همکاری با آژانس ها یا تور های مسافرتی ندارد
کمیته ملی المپیک تنها، مسئول اعزام مسئولین،مربیان و ورزشکاران به بازیهای المپیک ریو بوده و برای سفر علاقمندان المپیک به بازیهای 2016 هیچگونه تفاهمنامه همکاری با هیچ آژانس یا تورهای مسافرتی در این زمینه امضا ننموده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛با توجه به نزدیک بودن بازیهای المپیک ریو و همچنین ابراز تمایل برخی هموطنان و تماشاگران عزیز جهت سفر به برزیل و دیدن این رقابتها،به آگاهی می رساند کمیته ملی المپیک بر حسب وظیفه ذاتی خود تنها مسئولیت اعزام مسئولین، مربیان و ورزشکاران کشورمان به بازیهای المپیک ریو را بر عهده داشته و تمام تمرکز و برنامه های خود را در این زمینه معطوف کرده است تا کاروان ورزشی کشورمان به بهترین نحو راهی این آوردگاه بزرگ ورزش جهان شود.
لذا  طبق روال گذشته کمیته ملی المپیک برای سفر هموطنان و علاقه مندان به بازیهای المپیک ریو 2016هیچگونه تفاهنامه همکاری با هیچ آژانس و یا تور مسافرتی در داخل و حتی خارج از کشور به امضاء نرسانده است.
بدیهی است هر گونه بهره برداری آژانسها و یا تورهای مسافرتی از نام و لوگوی کمیته ملی المپیک در تبلیغات و شعارهای خود برای جذب علاقه مندان سفر به المپیک ریو، غیر قانونی بوده و تحت پیگیرد حقوقی قرار خواهند گرفت.

همچنین از هموطنان عزیز و علاقمندانی که برای دیدن رقابتهای المپیک ریو، قصد سفر به برزیل را دارند انتظار می رود،تحت تاثیر تبلیغات آژانسهای مسافرتی مبنی بر همکاری با کمیته ملی المپیک قرار نگیرند.

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.