ستاره های NBA از حضور در المپیک ریو انصراف دادند

ستاره های NBA از حضور در المپیک ریو انصراف دادند
2 بسکتبالیست مشهور آمریکایی اعلام کردند در المپیک ریو2016 حضور نخواهند داشت.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ESPN،؛ راسل وست بروک، بسکتبالیست NBA گارد تیم اوکلاهاما سیتی تاندر و جیمز ماریون گارد تیم هیوستون راکتز اعلام کردند در المپیک ریو حضور نخواهند داشت.
وست بروک در این زمینه اعلام کرد: بعد از صحبت با خانواده‌‌ام تصمیم گرفتم در المپیک امسال شرکت نکنم. این یک تصمیم آسان نبود. در مسابقات قهرمانی جهانی 2010 و  المپیک 2012 برای تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی کشورم بازی کردم. منتظر فرصت‌های بعدی خواهم ماند.
جیمز ماریون نیز تصمیم خود را سخت خواند و اعلام کرد به راحتی این تصمیم را نگرفته است. او در این باره گفت:  به عنوان عضو تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی در  المپیک لندن باید بگویم با تیم آمریکا به بهترین موفقیت‌‌‌‌‌‌‌‌های خودم رسیدم. خوشحال می شوم لباس قرمز، سفید و آبی کشورم را بپوشم و در بزرگترین تورنمنت بین‌المللی شرکت کنم. امیدوارم که در آینده دوباره این فرصت برایم فراهم شود.
جری کولانگلو، مسئول تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی بسکتبال آمریکا اعلام کرده بود بازیکنان این تیم به دلیل نگرانی‌های مربوط به سفر برزیل و مشکل ویروس زیکا کناره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری نکردند بلکه دلایل اصلی آنها آسیب‌دیدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بوده است.

شایان ذکر است:پیش از این پل گسول بسکتبالیست مشهور اسپانیایی به دلیل نگرانی از ویروس زیکا حضور خود را در المپیک 2016 در هاله ای از ابهام قرار داده بود.

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.