آغاز اردوی سطح دریای ملی پوشان ؛وزنه برداران بزرگسال از دوشنبه در کلاچای استارت می زنند

آغاز اردوی سطح دریای ملی پوشان ؛وزنه برداران بزرگسال از دوشنبه در کلاچای استارت می زنند
تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که بازی های المپیک2016 ریودژانیرو را پیش رو دارد به منظور آماده سازی هر چه بیشتر خود برای حضور در این رویداد معتبر از روز دوشنبه(24 خردادماه) اردوی سطح دریای خود را در شهرساحلی کلاچای برپا می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ وزنه برداران ملی پوش بزرگسال کشورمان از روز دوشنبه(24 خردادماه) با حضور در شهر ساحلی کلاچای واقع در استان گیلان اردوی آماده سازی سطح دریای خود را استارت می زنند.
ملی پوشان کشورمان که پیش روی خود آوردگاه بزرگ المپیک را دارند طبق برنامه ریزی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری قرار است از روز دوشنبه(24 خرداد ماه) اردوی آماده سازی سطح دریا را به میزبانی شهر ساحلی کلاچای در استان گیلان برگزار کنند.

گفتنی است این اردو با توجه به شرایط آب و هوایی مشابه با شهر ریودژانیروی برزیل برای ملی پوشان وزنه برداری در نظر گرفته شده تا امیدهای المپیکی وزنه برداری ایران با حضور در این مرحله از اردو توانمندی خود را محک بزنند.

هم اکنون ملی پوشانی همچون؛ کیانوش رستمی و سید ایوب موسوی در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و علی هاشمی در دسته94 کیلوگرم، محمدرضا براری در  دسته 105 کیلوگرم و بهادر مولایی و بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم در اردوی تیم ملی وزنه برداری حاضر هستند و تمرینات خود را ادامه می دهند.

لازم به ذکر است، این اردو به مدت 4 هفته در شهر کلاچای شهرستان رودسر در استان گیلان برگزار می گردد.

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.