ساحلی بازان در مسیر آماده سازی انتخابی المپیک

ساحلی بازان در مسیر آماده سازی انتخابی المپیک
تیم های ملی والیبال ساحلی ایران تمرینات آماده سازی خود را در جزیره کیش برای حضور شایسته در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک پیگیری می کنند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا 4 تا 7 تیرماه با حضور هشت کشور ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزیلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) برگزار می شود.
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک آماده می کنند، تمرینات خود را از یکم خردادماه زیر نظر کیودای سرمربی تیم های ملی در کیش آغاز کردند که این تمرینات در دو مرحله پیگیری می شود.
در مرحله نخست تمرینات با حضور رحمان رئوفی، بهمن سالمی، بهمن قلی پوری، عبدالحامد میرزاعلی، رضا نائینی و عباس پورعسگری تا هشتم خردادماه ادامه داشت.
تیم های ملی والیبال ساحلی ایران از دهم تا دوازدهم خردادماه در مسابقات تور آزاد آق قلا شرکت کردند.
مرحله دوم تمرینات نیز از 14 خردادماه در کیش آغاز شد و همچنان در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد که در این مرحله از تمرینات هفت بازیکن شامل رحمان رئوفی، آرش وکیلی، عبدالحامد میرزاعلی، محمدرضا شبیری، بهمن سالمی، کمال قریشی و بهمن قلی پوری حضور دارند.
عباس پورعسگری که در آخرین روز مسابقات آق قلا از ناحیه مچ پا مصدوم شد، مرحله دوم تمرینات و رقابت های انتخابی المپیک در استرالیا را از دست داد و کمال قریشی و آرش وکیلی که در مسابقات آق قلا قهرمان شدند، جایگزین وی در تمرینات تیم های ملی والیبال ساحلی در کیش شدند.
تمرینات تیم های والیبال ساحلی تا 28 خردادماه ادامه خواهد داشت تا در نهایت پنج بازیکن از هفت بازیکن حاضر در این تمرینات 30 خردادماه راهی استرالیا شوند.
گفتنی است، دومین مرحله مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا از 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کالاسین تایلند برگزار شد و ایران موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت ها شد.

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.