ایران میزبان مجمع فدراسیون آسیایی ووکوترین؛شهنازی:ورزش پل ارتباطی ملت هاست

ایران میزبان مجمع فدراسیون آسیایی ووکوترین؛شهنازی:ورزش پل ارتباطی ملت هاست
ورزش پل ارتباطی ملتها و دولت ها بوده و میزبانی چنین نشستهایی جدای از نشان دادن توانمندی ایران در میزبانی رقابتهای بین المللی توانمندی ورزش ما را در میزبانی نشستهای مهم نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومیزش های رزمی و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای رزمی،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیپک ضمن خوش آمدگویی به اعضای فدراسیون آسیایی ووکوتورین ابراز داشت . به همه عزیزان و آقای هوانگ که به کشور عزیزمان آمدند خوش آمد می گویم امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: بدون ترید برگزاری چنین نشست هایی در توسعه وافزایش روابط بین کشور ها و دولت و ملت نقش بسزایی دارد بخصوص که دبیران کل المپیک کامبوج و ویتنام هم حضور دارند جا دارد از حمایت های وزارت ورزش از فدراسیون رزمی تشکر کنم . ایران با تاریخ چند هزار ساله خود ورزش های رزمی در آن بسزایی دارند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: دراین بین رشته های رزمی نیز جایگاه ویژه ای خواهند داشت و میزبانی این مجمع نشان می دهد ایران جدایی از میزبانی خوب رقابتهای های بین المللی می تواند میزبان خوبی برای برگزاری چنین نشست هایی باشد و در خاتمه ضمن حمایت از فداسیون رزمی و همچنین ووکوتورین امیدواریم فدراسیون جهانی حمایت های لازم را برای رشد و توسعه این رشته در کشورمان داشته باشد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.