دیدار هاشمی با داوران و قهرمانان بیلیارد

دیدار هاشمی با داوران و قهرمانان بیلیارد
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز با جمعی از داوران بین المللی و قهرمانان بیلیارد ایران دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، علیرضا محسنی رئیس سازمان لیگ، قهرمانان و داوران ارزنده بیلیارد کشورمان همراه بود مسائل و مشکلات رشته های تحت پوشش فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و داوران بیلیارد گزارشی از عملکرد داوران طی چند سال گذشته ارائه دادند.
رئیس کمیته ملی المپیک در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین جامعه بیلیارد ایران گفت: بسیار خوشحالم که در جمع شما داوران پرافتخار و قهرمانان ملی حضور دارم و از اینکه می بینم در این مدت کوتاه سابقه فدراسیون موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف بدست آمده است بسیار خوشحالم.
هاشمی المپیکی شدن رشته های ورزشی را یک اتفاق مهم برای هر رشته ای دانست و افزود: اگر لازم باشد کمیته ملی المپیک از المپیکی شدن  رشته های بیلیاردی حمایت می کند  اگر این رشته به المپیک راه پیدا کند و با توجه به این که در این رشته ظرفیت بالایی در مدال آوری داریم در آینده شاهد رشد چشمگیرتری در این ورزش خواهیم بود.
رئیس کمیته المپیک با اشاره به مدیریت فدراسیون متذکر شد: باید به مدیریت هاشم اسکندری تبریک بگویم که در این مدت فضای آرامی در جامعه بیلیارد به وجود آورده است و با وجود مشکلات اقتصادی حاکم در ورزش کشور موفق به کسب افتخارات بسیاری در سطح های آسیایی و جهانی شده اند.
هاشمی با در نظر گرفتن افتخارات داوران بیلیارد ایران گفت: نمی دانستم از نظر سطح داوری در رشته بیلیارد در چنین جایگاهی قرار داریم که در آسیا بیشترین اعزام داوران به مسابقات بین المللی از آن کشور عزیزمان است و خوشحالم توانستیم این نشست رابرنامه ریزی کنیم و از زحمات آنها تشکر کنیم.
وی ضمن قدردانی از حرکت نمادین قهرمانان اسنوکر ایران تصریح کرد: اهدای کاپ قهرمانی اسیا به شهدای مدافع حرم یک حرکت بزرگ فرهنگی است و من قدردان این حرکت شما هستم و این نشان دهنده آن است که ملت بزرگ ایران از همه چیز آگاه هستند و هیچ گاه شهدا را فراموش نمی کنند.
نصراله جعفری، منصور مقدم، فرهاد طاهری، محبوبه ذهری، هانیه آریا دوست و طاهره اسلامی به عنوان داور در این جلسه حضور داشتند و امیر سرخش، سهیل واحدی، سعید ابولسانی و کامران شهلا به عنوان بازیکن و مربی تیم ملی حاضر شدند.
 
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.