اتحادیه دو ومیدانی و فیفا از بستن قرارداد با کانال المپیک امتناع ورزیدند

اتحادیه دو ومیدانی و فیفا از بستن قرارداد با کانال المپیک امتناع ورزیدند
از میان اتحادیه ها وفدراسیون های جهانی تنها 8 مرجع عالی ورزشی تا کنون با کانال المپیک قراردادی نبسته اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از insidethegames؛چندی پیش کمیته بین المللی المپیک اعلام کردکه کانال المپیک، مسابقات را به صورت زنده پخش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و اخبار  المپیک را همراه با معرفی ورزشکاران به نمایش خواهد گذاشت. همچنین در این کانال برنامه‌های آموزشی درباره علم و تغذیه ورزش نیز منتشر خواهد شد.
 توماس باخ، رییس IOC (کمیته بین المللی المپیک) در این باره گفت: کانال المپیک راه ارتباط جنبش المپیک با جوانان را تغییر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد،فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جهانی از این کانال استقبال کردند و امیدواریم برنامه‌های خوبی در این  کانال پخش شود.
اما در این بین تنها هشت فدراسیون جهانی هنوز با کانال  المپیک قراردادی نبسته اند که پنج فدراسیون، تابستانی و سه فدراسیون، زمستانی هستند.
همچنین تا کنون تاریخ دقیق آغاز به کار این کانال مشخص نشده است.
هشت فدراسیونی که هنوز قرارداد نبستند عبارتند از: فدراسیون د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی، فیفا، اتحادیه دوچرخه‌سواری، فدراسیون هندبال، فدراسیون والیبال، اتحادیه اسکیت، اتحادیه تیراندازی در حال اسکی، فدراسیون لوژسواری.
مسئول سرویس کانال  المپیک اعلام کرد در حال مذاکره با دیگر فدراسیون های جهانی از جمله فیفا و فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جهانی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی هستند

۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.