رئیس فدراسیون بوکس:محمدپور و قاسمی پور به باکو اعزام می شوند

رئیس فدراسیون بوکس:محمدپور و قاسمی پور به باکو اعزام می شوند
رئیس فدراسیون بوکس تاکید کرد، سجاد محمدپور و امین قاسمی پور به عنوان نفرات اصلی اوزان 52 و 69 کیلوگرم به مسابقات گزینشی المپیک در باکو اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛احمد ناطق نوری در خصوص ابهامات به وجود آمده در ترکیب تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران، اظهار داشت: مشکلی از این بابت نیست و تصمیم نهایی را برای اعزام محمدپور و قاسمی پور اتخاذ کرده ایم.
وی افزود: ترکیب 9 نفره تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات گزینشی جمهوری آذربایجان در روزهای اخیر اعلام خواهد شد.
تیم ایران روز 24 خردادماه راهی باکو می شود و از بیست و هفتم کار خود را در رقابت های جهانی گزینشی المپیک آغاز خواهد کرد.
ناطق نوری در مورد اعزام تعداد مربیان زیاد برای هدایت بوکسورهای ایران در مسابقات باکو، عنوان کرد: 5 مربی مسئولیت تیم 9 نفره ایران را برعهده دارند و معتقدم این تعداد مربی زیاد نخواهد بود، چراکه براساس قوانین فدراسیون جهانی حتی می توانیم مربیان بیشتری را اعزام کنیم.
وی با اشاره به اینکه عبدالرضا انصاری نفر اول کادر فنی در مسابقات باکو است، اظهار داشت: وی قول کسب سه سهمیه را داده و اگر موفق نشود، باید جوابگو باشد. هیچگاه با مربیان تعارفی ندارم و در صورت نتیجه نگرفتن باید فردی که قول می دهد، جواب بدهد.
رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: کسب سهمیه بسیار سخت است، چراکه پیکارهای باکو آخرین رویداد گزینشی محسوب می شود.
ناطق نوری در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی ایران برای حضور در بازی های المپیک 2016، عنوان کرد: طبق قوانین حتی اگر یک بوکسور در المپیک داشته باشیم، می توانیم سه مربی را اعزام کنیم که کادر فنی المپیکی را پس از اتمام پیکارهای گزیشنی باکو انتخاب می کنیم.
وی در مورد اینکه آیا بازهم حسین نهرودی همچون المپیک های قبلی نفر اول کادر فنی در المپیک خواهد بود و اجازه خودنمایی به مربیان جوان را نخواهد داد، گفت: نهرودی از سرمایه ها و مربیان باتجربه است که تجربیاتش را به مربیان جوان انتقال خواهد داد. ضمن اینکه هنوز تصمیمی در مورد کادر فنی نگرفته ایم و شاید خود نهرودی علاقه ای به حضور در المپیک نداشته باشد.
رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: مربیان جوان خوبی داریم که اکنون در تیم های ملی رده های سنی مختلف کار می کنند و می دانیم که باید در این بخش سرمایه گذاری کنیم.
وی در پایان و در خصوص شانس ایران برای افزایش سهمیه المپیک 2016 عنوان کرد: در خوشبینانه ترین حالت، دو سهمیه دیگر می گیریم.
بوکس ایران تاکنون از سوی احسان روزبهانی برای حضور در بازی های المپیک 2016 یک سهمیه کسب کرده است.

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.