پیش از شرکت در تورنمنت یونان؛آخرین تمرینات هوگوپوشان انجام شد

پیش از شرکت در تورنمنت یونان؛آخرین تمرینات هوگوپوشان انجام شد
آخرین تمرین تیم ملی تکواندو پیش از شرکت در تورنمنت یونان، عصر روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان-بزرگسالان از 21 خردادماه به مدت 3 روز در شهر «تسالونیکی» یونان برگزار می‌شود که تیم ایران با 5 تکواندوکار به مصاف رقبایش خواهد رفت.

بر همین اساس آخرین تمرین تیم‌ملی تکواندوی کشورمان پیش از حضور در این مبارزات، عصر روز گذشته (دوشنبه) در خانه تکواندو پیگیری شد.

تیم‌ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم برروی شیاپ‌چانگ می‌رود و در صورت آمادگی لازم، مسعود حجی زواره نیز در وزن 80- کیلوگرم رقابت خواهد کرد.

هدایت تیم‌ملی ایران در گروه مردان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است و مهرو کمرانی نیز هدایت کیمیا علیزاده را در این پیکارها برعهده دارد.

گفتنی است؛ تورنمنت یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق خواهد گرفت.

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.