نشست مسئولین،مربیان و قهرمانان المپیکی وپارالمپیکی با معاون اول رییس جمهور؛پولادگر: رکوردها را در ریو خواهیم شکست /نگاه مهربانانه دولت به ورزشکاران المپیکی انگیزه می دهد

نشست مسئولین،مربیان و قهرمانان المپیکی وپارالمپیکی با معاون اول رییس جمهور؛پولادگر: رکوردها را در ریو خواهیم شکست /نگاه مهربانانه دولت به ورزشکاران المپیکی انگیزه می دهد
رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه دولت یازدهم توجه خوبی نسبت به حضور ایران در المپیک 2016 دارد اظهار داشت :امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند در ریو رکورد های قبلی در کسب مدال را پشت سر بگذارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان سید محمد پولادگر که در دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با قهرمانان و مسئولان کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک ریو 2016 سخن می گفت، با اشاره به توجه  دولت یازدهم تبه حضور ایران در این رویداد مهم ورزشي ادامه داد :  کاروان ایران تاکنون بیشترین سهمیه را نسبت به دوره های گذشته کسب کرده است و از دولت محترم توقع داریم شرایط را برای بالا بردن انگیزه ورزشکاران اعزامی بیشتر کند.
رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: بالا بردن انگیزه ورزشکاران اعزامی، نگاه مهربانانه دولت و توجه دولتمردان به ورزشکاران را بیش از پیش می طلبد.
مجتبی عابدینی که در رشته شمشیربازی سهمیه المپیک ریو را کسب کرده است به نمایندگی از ورزشکاران در این نشست صحبت کرد و گفت: کسب سهمیه المپیک از سوی ورزشکاران ایرانی افتخار بزرگی است که ورزشکاران، کادر فنی و مسئولان با سختی و مرارت توانسته اند در این زمینه برای حضور در سی و یکمین دوره بازی های المپیک نقش آفرینی کنند.
مراسم دیدار «اسحاق جهانگیری »معاون اول رئیس جمهوری با مسئولان ورزشی و قهرمانان اعزامی ایران به بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.
لازم به ذکر است  آیین بدرقه کاروان ورزشی ایران به بازیهای المپیک ریو با حضور دکتر« حسن روحانی » رئیس جمهوری در تیرماه امسال برگزار خواهد شد.
کاروان اعزامی ایران به ریو 2016 قبل از راهیابی بلندقامتان والیبال کشورمان برای نخستین بار در تاریخ بازی های المپیک 47سهمیه کسب کرده که با کسب نخستین سهمیه تیمی تاکنون این تعداد به 59 سهمیه افزایش یافته است.
همچنین بانوان با کسب 9 سهمیه المپیک ریو 2016 برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور رکورد بیشترین سهمیه راه یافته به بازی های المپیک را به خود اختصاص دادند.
نمایندگان ایران نیز تا قبل از بازی های المپیک ریو فرصت دارند تا در رشته های تیر و کمان، بوکس، دو و میدانی، بسکتبال و شنا برای کسب سهمیه ریوبخت آزمایی کنند.
همچنین کاروان پارالمپیک ایران به ریو دوژانیرو تاکنون 88سهمیه کسب کرده که از این تعداد 20سهمیه مربوط به بانوان است.
بر این اساس سی و یکمین دوره بازیهای المپیک ریو از( 5 تا 21 آگوست/15 تا 31 مرداد 1395) و پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک نیز (7تا 18سپتامبر/ 17تا 27 شهریورماه امسال) در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.