نشست مسئولین،مربیان و قهرمانان المپیکی وپارالمپیکی با معاون اول رییس جمهور؛دکتر جهانگیری: به ملت به خاطر داشتن این فرزندان تبریک مى گویم

نشست مسئولین،مربیان و قهرمانان المپیکی وپارالمپیکی با معاون اول رییس جمهور؛دکتر جهانگیری: به ملت به خاطر داشتن این فرزندان تبریک مى گویم
در اقصى نقاط کشور آحاد مردم یک موضوع که همه روی آن اتفاق نظر دارند همین ورزش است. این موضوعات انسجام ملى و وحدت ملى را افزایش مى دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه نشست صمیمی مسئولین،مربیان و قهرمانان ورزش کشور و رشته های المپیکی و پارالمپیکی با دکتراسحاق جهانگیرى معاون اول رییس جمهور،وی ضمن قدردانی از تلاشهای ورزشکاران کشورمان ابراز داشت: خدا را سپاس مى گویم که بار دیگرخدمت خواهران و برادران عزیز ورزش کشور هستم، قول داده بودم به آقایان گودرزى و هاشمى که خدمت دوستان باشم، فقط بنشینم و مطالب شما را بشنوم و ببینم چقدر مى توانم مطالبات شما را عملى کنم.مى دانم دوستان با چه مشکلاتى دست و پنجه نرم مى کنند.هر مدال، پر آوازه کردن نام ایران است.
جهانگیرى ادامه داد: یکى از دغدغه ها افزایش سهمیه ها بود که خوشبختانه مجموعه زحمت قابل توجهى کشید و تعداد قابل توجهى سهمیه را شاهدیم و امیدواریم موفقیت بیشتر ببینم. به همه شما تبریک مى گویم خصوصا تیم والیبال که گل کاشت من همه بازى ها را دنبال میکردم . انصافا ورزشکارهاى ما از جان خود مایه گذاشتند به ملت به خاطر داشتن این فرزندان تبریک مى گویم.
وی تصریح کرد:در اقصى نقاط کشور آحاد مردم یک موضوع که همه روی آن اتفاق نظر دارند همین ورزش است. این موضوعات انسجام ملى و وحدت ملى را افزایش مى دهد. چه کارى مى شود با بزرگترین سرمایه گذارى انجام داد که مردم این طور احساس رضایت کنند و خوشحال شوند ورزش قهرمانى همین شرایط را دارد.
معاون اول رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: دیپلماسى عمومى و فرهنگى ورزش مهم است. شما نماینده مردم متمدن و بزرگ اما مظلومى هستید. ما یک ملت فرهنگى هستیم، ملت مظلومى که در فشارهاى زیادى بوده اما نمایندگان آنان شایسته هستند. ورزشکاران و جوانان ایران در همه عرصه ها با ادب و پشتکار فرهنگ ما را به نمایش مى گذراند یک زن با حجاب اسلامى بدون محدودیت ورزشى پرچم دار است. 9 خانم محجبه ورزشکار در این کاروان هستند. تبریک مى گویم به آقایان هاشمى و گودرزى و خسروى وفا و از همه تشکر مى کنم از طرف دولت ازشما تشکر مى کنم.

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.