از 21 خردادماه انجام می شود؛ شمشیربازان المپیکی در کیش اردو می زنند

از 21 خردادماه انجام می شود؛ شمشیربازان المپیکی در کیش اردو می زنند
دو شمشیرباز المپیکی ایران در قالب تیم ملی اسلحه سابر تمرینات خود برای حضور در بازی های المپیک ریو از در کیش آغاز می کنند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون شمشیربازی، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن که برای نخستین بار در طول تاریخ شمشیربازی ایران را برای یک دوره بازی های المپیک آنهم از رنکینگ جهانی صاحب سهمیه المپیک کردند، به دنبال بازگشت از محل برگزاری مسابقات جهانی جایزه بزرگ روسیه که هفته پیش در مسکو برگزار شد، به زودی تمرینات آماده سازی خود ویژه حضور در بازی های المپیک ریو را آغاز می کنند. این تمرینات از جمعه 21 خردادماه در جزیزه کیش آغاز خواهد شد.

برای برپایی این اردو که استارت المپیکی شمشیربازان به حساب می آید، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در قالب تیم ملی اسلحه سابر و همراه با محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران اواخر هفته آینده به کیش سفر می کنند تا طبق برنامه از 21 خردادماه تمرینات شان را در این جزیزه  و زیر نظر پیما فخری، سرمربی تیم ملی آغاز کنند.

طبق برنامه ارائه شده از سوی پیمان فخری، تمرینات شمشیربازان المپیکی درکیش تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت. آنها طی این مدت زیر نظر این مربی تمرینات بدنسازی و تخصصی شمشیربازی خود را پیگیری خواهند کرد.


۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.