شاهرخ شهنازی: به دلیل احترامی که برای ورزشکاران قائلیم بهترین مسیر پروازی را در نظر گرفته ایم

شاهرخ شهنازی: به دلیل احترامی که برای ورزشکاران قائلیم بهترین مسیر پروازی را در نظر گرفته ایم
به دلیل احترامی که برای همه ورزشکاران قایل هستیم بهترین مسیر پروازی را در نظر گرفته ایم تا کاروان ما در کوتاهترین زمان و با کمترین میزان خستگی به بازی های ریواعزام شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در برنامه "ایران بسوی المپیک" شبکه ورزش ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:در طول سالیان متعدد در عرصه های مختلفی حضور داشته ام اما نسبت به موضوع ورزش علاقه ویژه ای دارم.
وی در پاسخ به سئوال مجری این برنامه که علیرضا حیدری از قهرمانان سابق کشتی کشورمان بود گفت:بر اساس تعریفی که در اساسنامه قید شده است، کمیته ملی المپیک پس از دریافت برنامه های المپیکی فدراسیون های مختلف نسبت به بررسی و برگزاری جلسات مختلفی اقدام می شود تا اینکه توافق نهایی ایجاد شود سپس در گام بعدی نسبت به تامین بودجه مورد نیاز از سوی دولت و نیز جذب اسپانسرها اقدام می شود.
شهنازی ضمن حمایت همه جانبه از فدراسیون های ابراز داشت:حمایت از فدراسیون ها در صحنه های بین المللی نیز از دیگر اهداف کمیته ملی المپیک به شمار می رود،سال گذشته با وجود محدودیت منابع مالی در کشور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بودجه خوبی را در زمان مناسب در اختیار کمیته قرار داد تا به فدراسیون ها تزریق شود.
وی ضمن ارج نهادن به مقام داوران خاطر نشان کرد:داوران یکی از مهمترین اضلاع ورزش هستند چرا که داوران نمایندگان ایران در عرصه های بین المللی هستند به ویژه عرصه هایی که ما دارای سهمیه ورزشی نیستیم بنابراین حمایت از این قشر ارزنده در عرصه های جهانی از مهمترین اهداف ما محسوب می شود .
دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت:با تبرک کاروان نام مبارک امام رضا (ع) و پرچم مطهر حرم ثامن الحجج امیدواریم با بهره گیری از این معنویت و دعاهای مردم بتوانیم در المپیک نتیجه بگیریم.

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.