نامه تشکرآمیز کیومرث هاشمی به توماس باخ از تشدید سیاست مبارزاتی IOC با پدیده شوم دوپینگ در ورزش

نامه تشکرآمیز کیومرث هاشمی به توماس باخ از تشدید سیاست مبارزاتی IOC با پدیده شوم دوپینگ در ورزش
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با ارسال نامه ای به توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک از تشدید روند مبارزاتیIOC در جهت مبارزه با پدیده دوپینگ در ورزش جهان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن نامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به توماس باخ رئیس کمیته بین المللی آمده است:
جناب آقای توماس باخ
ریاست محترم کمیته بین المللی المپیک
اینجانب به نمایندگی از کمیته ملی المپیک  جمهوری اسلامی ایران مراتب تشکر و قدردانی خود را به لحاظ حرکت جدید کمیته بین المللی المپیک که به وضوح مبارزه علیه استفاده از داروهای ممنوعه را تقویت می نماید ابراز می نمایم.
موضوعی که این حرکت جدید را بیش از هر چیز سزاوار قدردانی می نماید  این است که همزمان با تشدید مبارزه علیه دوپینگ از طریق سیاست گذاری های جدید که بدرستی پیگیری عدم هرگونه اغماض برای مبارزه با دوپینگ و حمایت از ورزشکاران پاک نامیده شده است،کمیته بین المللی المپیک همانطور که در دستور کار 2020 تشریح شده است بطور موازی برنامه های دیگری را در راستای حمایت از پروژه هایی که با رویکردهای نوین علمی  ارائه می شود در دستور کار، خود قرارداده است.
جناب آقای رئیس، چنین امری بدون نگاه هوشمندانه جنابعالی به امر مبارزه با دوپینگ در حل یکی از چالش های مسئله آفرین دنیای ورزش یعنی دوپینگ امکان پذیر نبود. چالشی که سلامتی و بهزیستی ورزشکاران را که دلیل وجودی جنبش المپیک هستند را بطور جدی به مخاطره می افکند.
بدینوسیله مایلم ضمن ابراز تبریکات خود به جنابعالی به لحاظ سیاست گذاری های جدید ضد دوپینگ و اقداماتی که در پی این سیاستها با جدیت دنبال خواهد شد، مراتب حمایتهای کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران را از این حرکت بزرگ و بیاد ماندنی و مؤثر اعلام نمایم. یقین دارم که اقدامات جدید با تحمیل محدودیت های پیشگیرانه بیشتر بر آنهایی که با تخطی از مقررات  سلامتی و بهزیستی خود را به مخاطره می افکنند زمینه را برای حل معضل دوپینگ بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.