رشیدی:کسب کرسی جهانی شخصی نیست

رشیدی:کسب کرسی جهانی شخصی نیست
رییس فدراسیون ورزش های رزمی با بیان اینکه رئیس فدراسیون جهانی ووکتودین و نایب‌رئیس شورای المپیک آسیا قرار است برای مجمع آسیایی این رشته 17 خرداد به تهران سفر کند. گفت:کسب عنوان نایب رییسی فدراسیون جهانی وکتورین برای شخص بنده نیست و متعلق به فدراسیون ورزش های رزمی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمود رشیدی در نشست خبری صبح امروز (چهارشنبه) فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد برنامه‌های این فدراسیون در سال 95 اظهار داشت: در مسابقات سامبو قهرمانی آسیا که در ترکمنستان برگزار شد 16 ورزشکار اعزام کردیم که 10 مدال (یک طلا، یک نقره و 8 برنز) حاصل این اعزام بود. همچنین در رقابت‌های جهانی موی‌تای 6 ورزشکار که نفرات اصلی تیم ما هم نبودند اعزام شدند و موفق به کسب سه مدال برنز شدیم.وی افزود: برای نخستین بار میزبان رقابتهای او – اسپرت قهرمانی آسیا در اصفهان بودیم، که در این رقابتها 10 کشور حضور داشتند و تیم ما موفق شد جام قهرمانی را در خانه نگه دارد. همچنین قرار است اواخر خرداد ماه یک مربی و یک داور را برای ارتقا دانش و سطح فنی شان در رشته پنچاکسیلات به سنگاپور اعزام کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: بیستم ماه جاری مجمع انتخابات فدراسیون آسیایی وکتورین به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و  دراین مجمع علاوه بر هوانگ نایب رییس شورای المپیک آسیا میزبان دیبرکل  کمیته ملی المپیک و اعضای موثر در شورای المپیک آسیا هستیم، مهمترین رویداد پیش روی ما بازیهای آسیایی و بازی های ساحلی ویتنام است که ما در این رقابتها در پنج رشته سامبو، جوجیستو، موی تای، ووینام و پنچاکسیلات نماینده خواهیم داشت.
رشیدی در خصوص کسب کرسی جهانی در کنفدراسیون وکتورین اظهار داشت: بنده برای کسب عنوان نایب رئیسی در این فدارسیون کاندیدا بودم که با کسب حداکثر آراء به عنوان نایب رئیس فدراسیون انتخاب شدم. این کرسی به نام من نیست و برای ورزشهای رزمی ایران است ، یعنی اگر روزی من از ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی کنار بروم نفر جایگزین من این کرسی را در اختیار دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس فدراسیون جهانی موی تای با حمدالله عبادتی مشکلی پیدا کرده است؟ گفت: متأسفانه چندی پیش "اشتفان فاکس" رئیس انجمن جهانی موی تای مشکلی با حمدالله عبادتی رئیس انجمن موی تای کشورمان پیدا کرد و طی نامه ای به ما خواستار تعلیق ایشان شدند. پس از این موضوع بنده چندین بار با آقای "فاکس" نامه نگاری کردم وایشان درنهایت تعلیق آقای عبادتی را لغو کردند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص فیلمی که چندی پیش از مبارزه دختران ایرانی در قفس در فضای مجازی پخش شده بود، اظهارداشت: این اعزام زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی نبوده چرا که مسابقات در قفس به صورت حرفه ای برگزار می شود و ما فدراسیون آماتور هستیم. اگر اعزام غیر قانونی یا به اصطلاح زیر زمینی از طرف یک ورزشکار بدون مجوز شورای برون مرزی صورت گیرد دیگر ما نمی توانیم پاسخگو باشیم.

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.