تقدیر و تشکر شاهرخ شهنازی از قهرمانی تیم ذوب آهن در جام حذفی کشور

تقدیر و تشکر شاهرخ شهنازی از قهرمانی تیم ذوب آهن در جام حذفی کشور
شاهرخ شهنازی رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان قهرمانی این تیم را در رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور تبریک و از تمامی دست اندرکاران امر تقدیر و تشکرکرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در متن پیام خود ضمن قدردانی از زحمات مسئولان باشگاه،کادرفنی،بازیکنان،مسئولان شهر اصفهان،هواداران و اصحاب رسانه قهرمانی تیم را در رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان آمده است:
یکبار دیگر از خون گرم شهیدان آرمیده در دیار نخل ها و لاله ها، نهال سبز بالندگی رویید و به آسمان اروند رود خروشان فراز آمد.
خرمشهر عزیز آغوش مهر خود به روی جوانان سرزمین مادری گشود و میزبان قهرمانی شد که به دسترنج و جانمایه شهدای آسمانی میهن، گام درمستطیل سبز دوستی نهادند تا پژواک قدم های آن سربازان بی ادعا در روزگار صلح و آسودگی باشند.
پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن در پیکار پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور که مقارن با روزهای خلق حماسه و ایثار و بالندگی ایران اسلامی و آزادسازی خرمشهر همیشه پر افتخار بود، شیرینی و حلاوت آن را در کام فوتبال دوستان اصفهان دوچندان نمود و.....
در ابتدا لازم می دانم این پیروزی را به روح مقدس شهدا هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده مقدس شهدا تبریک و تهنیت عرض نمایم و همچنین بر خود لازم می دانم ضمن تبریک و شادباش بابت کسب این پیروزی به بازیکنان و کادر فنی و کلیه عوامل اجرایی و خدماتی که در سخت ترین شرایط و با وجود بروز دشواری ها و مشکلات، پیوسته با شجاعت بسیار برای دستیابی به هدف نهایی خود که همانا قهرمانی بود تلاش خستگی ناپذیری نمودند تشکر و قدردانی نمایم. همینطور از خانواده محترم آنها که در طول این مسیر یار و همیاران عزیزان بودند.
بی شک این پیروزی بزرگ برای دومین سال متوالی و پس از طی یک ماراتن پر افت و خیز محقق نمیشد مگر با اهتمام مجدانه و حمایت مشفقانه هیات مدیره محترم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان بویژه جناب آقای مهندس احمد صادقی مدیر عامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان که در هر زمان از هر حمایتی نسبت به تیم و باشگاه دریغ ننموده و در راه رسیدن به کسب مقام قهرمانی در هر شرایطی پشتیبان تیم و باشگاه بوده اند و همچنین مدیران و معاونین محترم ایشان، کلیه مهندسین و کارمندان و به ویژه کارگران خدوم و تلاشگر ذوب آهن و خانواده محترم ایشان و نیز زحمات بی وقفه پرسنل و کارکنان تلاشگر باشگاه ذوب آهن اعم از کلیه عوامل اجرایی و پشتیبانی.
د راین راه دشوار، حمایت های بی دریغ استاندار محترم استان اصفهان و فرماندار محترم شورای شهر اصفهان و همچنین شهردار مناطق استان اصفهان تشکر و قدردانی ویژه از شهردار محترم شهر اصفهان و نیز اعضای محترم شورای شهر اصفهان و همچنین شهردار مناطق استان اصفهان منجمله شهردار محترم شهر فولادشهر و شورای اسلامی شهر فولادشهر بابت همکاری و حمایت صمیمانه در کلیه مراحل و نیز واحد های مختلف نیروی انتظامی که در جریان برگزاری مسابقات کمال مساعدت و پشتیبانی از باشگاه را به عمل آوردند.
بی تردید نیل به این هدف و کسب این افتخار بدون همکاری و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و در راس آن شخص وزیر محترم جناب آقای دکتر گودرزی و نیز ریاست معزز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر مسیر نمی شد.
همینطور نقش برجسته و سازنده سازمان محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و استان اصفهان و نیز زحمات بی شائبه اصحاب محترم رسانه ها که در پوشش اخبار از هیچ کوششی مضایقه ننمودند.
همچنین لازم می دانم از همکاران محترم خود در هیات مدیره باشگاه، برادران ارجمند آقایان محمد یاسرطیب نیا، مجتبی فریدونی، محمد ناصر که در کلیه لحظات سخت پشتیبان تیم بوده و با پیگیری، صبر و شکیبایی همواره یار و یاور اینجانب بوده اند کمال تشکر و قدردانی را اعلام دارم. همچنین به نیابت از اعضای هیات مدیره باشگاه، از زحمات شبانه روزی جناب آقای سعید آذری، مدیرعامل محترم باشگاه که با فداکاری و تلاش بی وقفه خود سهم بزرگی در کسب این پیروزی داشته است تشکر و قدردانی نمایم.
در پایان از کلیه هواداران و طرفداران دلسوز و صمیمی باشگاه که در سرما و گرما چه در مسابقات خانگی و چه در مسابقات خارج از خانه با حرارت و اشتیاق به تشویق تیم محبوب خود پرداختند سپاسگزارم.

شاهرخ شهنازی
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.