اولین جلسه هماهنگی رویدادهای هفته المپیک امسال برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی رویدادهای هفته المپیک امسال برگزار شد
اولین جلسه هماهنگی رویدادهای هفته المپیک امسال در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ؛این نشست که با حضور دکترعلی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، کهندانی ،جمال امید ، افتخاری و سلامی نمایندگان کمیته ملی المپیک و خوش سرور رییس انجمن گردشگری ورزشی برگزار شد در ابتدا دکتر مجدآرا ابراز داشت:کمیته ملی المپیک همچون سالهای گذشته امسال نیز اقدام به برگزاری هفته المپیک با همکاری فدراسیون همگانی نموده وقرار بود تا این برنامه هفته اول تیرماه برگزار شود اما به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان قصد داریم رویدادهای این هفته را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

وی ادامه داد:از قبل با نمایندگان کمیته ملی المپیک جلسه‌ای داشتیم و هماهنگی های لازم را به عمل آوردیم. باعث خشنودی ماست که برای چهارمین سال متوالی مسئولیت برگزاری هفته‌ " المپیک" به این فدراسیون سپرده شده و مطمئن هستم با تعامل خوب کمیته ملی المپیک و فدراسیون می‌توانیم امسال نیز این هفته‌ را با شکوه هر‌ چه‌ تمامتر برگزار کنیم.

رییس فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برنامه های امسال هفته المپیک خاطر‌ نشان کرد: از سه سال قبل بر‌نامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری هفته‌ "المپیک" آغاز شد. هر سال طی دستور‌العملی برگزاری این مسابقات را به استان‌های مختلف ابلاغ می‌کنیم. امسال نیز این موضوع به تصویب وزیر ورزش و جوانان رسید و در سراسر کشور بر‌نامه‌ریزی گسترده‌ای شد که در بین همه اقشار از جمله خانم‌ها و آقایان، جانبازان و معلولان ، دانشجویان ، کودکان ، بزرگسالان ، اقلیت های مذهبی و کانون اصلاح و تربیت این برنامه اجرایی شود.

از روز 19 الی 25 تیرماه برنامه های ویژه ای در اقصی نقاط تهران و تمامی استانهای کشور بر‌نامه‌ریزی و اجرا خواهد شد . در شهرستان‌ها هم تلاش کردیم تا این مسابقات را در اماکن تاریخی همچون تخت جمشید و حافظیه برگزار کنیم. شرکت کنندگان در این رویداد گواهینامه شرکت ، لباس و تسهیلات رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین برنامه ویژه‌ ای برای افتتاحیه و اختتامیه آن در نظر داریم که مراسم اختتامیه روز 25 تیرماه بعد از یک هفته‌ در تهران و همزمان با همایش پیاده روی صبح و نشاط با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در سالن هندبال برگزار می‌شود.

مجدآرا خاطر نشان کرد: از آقایان جمال امید و کهندانی هم که بعنوان نمایندگان کمیته در فدراسیون همگانی کارهای مربوط به هفته المپیک را پیگیری می کنند تشکر می کنم .

شایان ذکر است هفته المپیک از روز جمعه 19 تیر ماه در شهر تهران و استانهای سراسر کشور آغاز و تا 25 این ماه ادامه خواهد داشت.
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.