لاین اختصاصی بزرگراه المپیک در ریو!

لاین اختصاصی بزرگراه المپیک در ریو!
شهردار ریو اعلام کرد اتوبان ریو با لاین‌های المپیک افتتاح شده است و این مسیر به حمل و نقل بین منطقه جنوبی ریو کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از Around The Rings؛روز شنبه این اتوبان افتتاح شد تا در زمان المپیک از لاین اختصاصی برای رفت و آمد ورزشکاران، خبرنگاران و تماشاگران مورد استفاده قرار بگیرد.
لاین دیگر نیز برای سهولت رفت و آمد بین منطقه کوپاکابانا و پارک المپیک استفاده می‌شود.
ادواردو پائس، شهردار ریودوژانیرو در این باره گفت: افتتاح اتوبان برای شهر ضروری بود زیرا این منطقه ترافیک زیادی دارد. این اتوبان می‌تواند ارتباط منطقه بارا و جنوب شهر را برقرار کند.
پائس در این باره افزود: این اتوبان با گنجایش بالا حجم ترافیک را به میزان زیادی کاهش می‌دهد و رفت و آمد را به خصوص در ساعات صبح آسان می‌کند.
پیش از این کسانی که از جنوب به منطقه بارا می‌آمدند در ترافیک طولانی می‌مانند زیرا تنها یک لاین برای آنها وجود داشت با گسترش اتوبان روزانه 85 هزار ماشین دیگر می‌توانند از اتوبان استفاده کنند. پیش‌بینی می‌شود زمان مورد نیاز برای رفتن از منطقه جنوب به بارا با اتوبان جدید تا 60 درصد کاهش می‌یابد.
این اتوبان تنها برای المپیک ساخته نشده است بلکه برای آینده ریو نیز مفید است. او همچنین اعلام کرد که شهرداری در حال ترمیم مسیر دوچرخه‌سواری است و قبل از المپیک مسیر افتتاح می‌شود.

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.