مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا؛کسب سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست در دور چهارم/ جدال تمام ایرانی حجازی پور-پورکاشیان در دور پنجم رقابتها

مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا؛کسب سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست در دور چهارم/ جدال تمام ایرانی حجازی پور-پورکاشیان در دور پنجم رقابتها
نمایندگان شطرنج کشورمان در دور چهارم رقابتهای قهرمانی انفرادی آسیا به سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، دور چهارم مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا با کسب سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در این مسابقات و در بخش آزاد استاد بزرگ احسان قائم مقامی در برابر وی یی استاد بزرگ چین به تساوی رسید، و با 3.5 امتیاز (هم امتیاز با نفر نخست)در رده پنجم جدول قرار دارد.

علیرضا فیروزجاه پدیده شطرنج ایران در برابر نماینده ای از ازبکستان به پیروزی رسید و 2/5 امتیاز در رده 22 جدول قرار دارد. استاد بین المللی مسعود مصدق پور نیز با پیروزی مقابل شطرنجبازی از ازبکستان ۲/۵ امتیازی شد و در جایگاه 32 جدول جای گرفت.

در بخش بانوان نیز استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان مقابل حریف ویتنامی شکست خورد و با 3 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.سارا سادات خادم‌الشریعه نیز مغلوب نماینده هند شد و با 2 امتیاز در رده هفدهم جدول جای گرفت.

میترا حجازی پور مدافع عنوان قهرمانی نیز با یک پیروزی به موقع مقابل شطرنجباز هندی با 3 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد..

دور پنجم این رقابت ها امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود و یکی از قرعه های جذاب آن مصاف تمام ایرانی حجازی پور و پورکاشیان است.

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.