به میزبانی ازبکستان در حال پیگیری است؛صعود پورکاشیان به رده نخست جدول مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا/چهار پیروزی و دو شکست برای نمایندگان ایران در دور سوم

به میزبانی ازبکستان در حال پیگیری است؛صعود پورکاشیان به رده نخست جدول مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا/چهار پیروزی و دو شکست برای نمایندگان ایران در دور سوم
نمایندگان شطرنج کشور در ردور سوم رقابتهای شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا به چهار پیروزی و دو شکست رسیدند.

 به گزارش روابط عمومی  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، دور سوم رقابتهای شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا بعداز ظهر روز گذشته با چهار پیروزی و دو شکست برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید. احسان قائم مقامی، سارا سادات خادم الشریعه،آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور پهار پیروز دور سوم بودند و مسعود مصدق پور و علیرضا فیروزجا(علیرغم نمایش جانانه در دیداری دشوار) رقابت خود را به حریفانشان واگذار کردند.

در دور سوم این مسابقات و در بخش آزاد استاد بزرگ احسان قائم‌مقامی در جدال با سانتوش ویدیت استاد بزرگ هندی به پیروزی رسید و با کسب حداکثر امتیازات در سه دیدار خود به رده چهارم جدول رده‌بندی(هم امتیاز با نفر نخست حدول) بخش مردان صعود کرد.

 علیرضا فیروزجا پدیده 13 ساله شطرنج کشور در مصاف با رستم قاسم‌جانوف، قهرمان پیشین شطرنج جهان از کشور ازبکستان در دیداری که پنج ساعت و نیم به‌طول انجامید شد مغلوب شد. استاد بین المللی مسعود مصدق‌پور دیگر نماینده ایران نیز درمصاف با بابو استاد بزرگ هندی بازی را واگذار کرذ.

در بخش بانوان استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان در ادامه روند مطلوب خود در این رقابتها موفق شد گنگ حریف خود از کشور سنگاپور را مغلوب کند و با سه امتیاز به صدر جدول رده‌بندی این بخش صعود کند.استاد بین المللی سارا سادات خادم‌الشریعه بخت نخست قهرمانی این رقابتها نیز مقابل کیو وو شطرنج‌بازی از ویتنام به برتری رسید تا با دو امتیاز در رده هفتم بایستد.

استاد بزرگ بانوان میترا حجازی‌پور مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نیز در برابر الروفایه نماینده عراق به پیروزی رسید و با دو امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.