ضمن تشکر از میهمان نوزای کمیته ملی المپیک در سفر به تهران؛رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان از کیومرث هاشمی برای سفر به آلمان دعوت کرد

ضمن تشکر از میهمان نوزای کمیته ملی المپیک در سفر به تهران؛رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان از کیومرث هاشمی برای سفر به آلمان دعوت کرد
آلفون هرمان رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان با ارسال نامه ای به کیومرث هاشمی،ضمن تشکر از میهان نوازی کمیته ملی المپیک ایران در سفر به تهران از وی برای سفر به آلمان دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آلفون هرمان که دو هفته قبل بنا به دعوت کمیته ملی المپیک ایران به تهران سفر کرده بود ضمن بازدید از پیست اسکی توچال وامکانات ورزشی شهراصفهان با رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته دیدار و در خصوص عقد تفاهمنامه ورزشی طرفین  جهت تبادل مربیان،استفاده از مدرسین،برگزاری اردوهای مشترک و موارد دیگر تبادل نظر صورت گرفته و مقرر شد بعد از تهیه پیشنویس اولیه در این باره،درحاشیه برگزاری بازیهای المپیک ریو،رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رئیس کنفدراسیون رشته های المپیکی آلمان ملاقاتی با یکدیگر داشته و تفاهنمامه فوق را به امضا برسانند.
در متن نامه ارسالی رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان به رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

جناب آقای کیومرث هاشمی
رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

همکار و دوست محترم،
این فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب تشکر عمیق خود را برای برنامه ریزی بسیار عالی و استقبال گرم کمیته ملی المپیک ایران در راستای بازدید اینجانب از کشورتان، ابراز نمایم. تجربیات مثبتی که طی اقامت خود بدست آوردم، بسیارتاثیرگذار بود. در مورد پیست اسکی زیبا و جالب توچال نیز برای همکاران خوددرفدراسیون بین المللی اسکی خواهم گفت. از حمایتی که به شخصه از من صورت گرفت و مذاکرات مثمرثمری که در رابطه با همکاری های آتی کمیته های ملی المپیک دو کشور در آینده نیز، بسیار لذت بردم. لطفا مراتب تشکر مرا به همکاران خود نیز برسانید.
افتخار آنرا دارم که شما را به دفترمرکزی جدید خودمان در فرانکفورت دعوت نمایم و به این منظوراز صمیم قلب از شما دعوت می نمایم تا در آلمان بایکدیگرملاقات کنیم. این دیدار در خدمت و در راستای تقویت تبادلات دوطرفه بین کمیته ملی المپیک ایران و کنفدراسیون ورزشهای المپیکی آلمان خواهد بود. همچنین لازم است زمانی را برای برگزاری جلسه کوتاهی طی بازیهای المپیک ریو بمنظور پیگیری ملاقاتی که در کشور شما داشتیم، نیز تعیین نماییم.
مشتاقانه در انتظار دیدار شما در ریو می باشم.

با احترام
آلفون هرمان

۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.