شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ مسکو؛شمشیربازان المپیکی ایران در جدول ٦٤ نفره به مصاف حریفان شان می روند

شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ مسکو؛شمشیربازان المپیکی ایران در جدول ٦٤ نفره به مصاف حریفان شان می روند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ روسیه که از روز گذشته با حضور برترین شمشیربازان اسلحه سابر جهان در مسکو آغاز شد، روز گذشته با برگزاری دیدارهای جدول 64 نفره انفرادی پیگیری شده و با معرفی برترین‌های شرکت‌کننده به کار خود پایان می‌دهند.
مجتبی عابدینی و علی پاکدامن دو شمشیرباز المپیکی ایران هستند که در این جدول و طبق برنامه، مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند. البته مجتبی عابدینی در حالی در جدولی 64 نفره مقابل حریف مجارستانی خود قرار می‌گیرد که به دلیل قرار گرفتن در جمع 16 نفر برتر جهان، از حضور در مرحله مقدماتی مسابقات معاف شد و بدون انجام بازی و به طور مستقیم به این مرحله از مسابقات راه یافت. بدین‌تریب دیدار با این بازیکن مجارستانی، نخستین دیدار عابدینی در رقابت‌های جهانی جایزه بزرگ مسکو به حساب می‌آید.
علی پاکدامن نیز در ادامه دیدارهای خود در مسابقات جهانی جایزه بزرگ مسکو و در جدول 64 نفره امروز مقابل حریفی از گرجستان به میدان می‌رود.
پاکدامن در مرحله مقدماتی با کسب پنج پیروزی برابر نمایندگان روسیه، انگلیس، ژاپن، بلاروس و لهستان و تنها متحمل شدن یک شکست مقابل حریفی از ایتالیا به طور مستقیم راهی جدول 64 نفره شد.
عابدینی و پاکدامن در صورت پیروزی در دیدارهای امروز خود به جدول 32 نفره مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ روسیه راه پیدا می‌کنند.
رقابت‌های جهانی جایزه بزرگ مسکو تنها در بخش انفرادی برگزار می‌شود. تیم ایران با ترکیبی متشکل از چهار بازیکن و با هدایت پیمان فخری راهی محل برگزاری این رقابت‌ها شد اما از ترکیب اعزامی، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران نتوانستند راهی جدول 64 نفره شوند.
باهر ارسباران در مرحله مقدماتی با پنج باخت و تنها یک برد از صعود بازماند. البته محمد رهبری با کسب سه پیروزی مقابل نمایندگان ایتالیا، روسیه و گرجستان و واگذاری نتیجه سه دیدار مقابل حریفانی از قزاقستان، اوکراین و لهستان، از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در جدول 96 نفره مسابقات برابر فدریک از آلمان شکست خورد و حذف شد.
مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ مسکو از جمله رویدادهای تأثیرگذار در رنکینگ شمشیربازان المپیکی است.

۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.