طی مراسمی ویژه باحضور حجت السلام راشد یزدی،گودرزی،هاشمی،مسئولین ورزشی،قهرمانان و خادمین آستان قدس؛پرچم امام رضا(ع)در محل کمیته ملی المپیک به اهتزاز درآمد

طی مراسمی ویژه باحضور حجت السلام راشد یزدی،گودرزی،هاشمی،مسئولین ورزشی،قهرمانان و خادمین آستان قدس؛پرچم امام رضا(ع)در محل کمیته ملی المپیک به اهتزاز درآمد
با برگزاری مراسمی ویژه با حضورحجت السلام راشد یزدی،دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان،کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیرکل،اصغری رحیمی،شعبانی بهار،شهریان،مناف هاشمی،افشارزاده،احمدی و جمعی از مسئولان،مدیران و قهرمانان،پرچم امام رضا (ع) در محل کمیته ملی المپیک به اهتزاز درآمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم از سوی کمیته ملی المپیک و با توجه به نامگذاری کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو به نام "کاروان امام رضا (ع)"،برگزار شد.
در ابتدای مراسم با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و قرائت تواشیح،شعر خوانی صابر خراسانی،درفضای معنوی خاصی با حضور خادمین و نمایندگان آستان قدس رضوی برگزار گردید.
این پرچم قرار است تا پایان بازی‌های المپیک در محل کمیته ملی المپیک برافراشته باشد.همچنین پرچم گنبد امام هشتم مزین به نام مقدس امام رضا (ع) به همراه کاروان اعزامی ایران در ریو خواهد بود .
در ابتدای این مراسم کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:امیدواریم همچنان که قهرمانان ارزنده ورزش کشور در رقابت های برون مرزی توسلات خاصی به اهل بیت (ع) برای موفقیت دارند، ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک ریو بتوانند پس از ماه ها تمرین و تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی تحت الطاف الهی، دعای خیر مردم و توجهات ائمه اطهار و به خصوص حضرت امام رضا (ع) پیام آور شادی برای ملت عزیزمان باشند.
وی ادامه داد: امید است با آرامش حاکم در فضای ورزشی کشور و حمایت های دولت محترم بتوانیم ضمن حضور مقتدرانه در بازی های المپیک،انتظارات دولت و مردم عزیز را برآورده کنیم و با تبرک جستن از نام امام رضا (ع) مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
سپس دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم امام رضا(ع) در کمیته ملی المپیک گفت: جا دارد در ابتدا از زحمات کمیته ملی المپیک در برگزاری مراسم تشکر کنم. حضور کاروان ایران در بازی‌های المپیک ریو، باعث ثبات، آرامش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود که البته حضور در این عرصه‌ها باید اول اخلاقی و بعد قدرتمندانه باشد.
وی ادامه داد: در جهان سیاست تلاش‌ قدرت‌های بزرگ این است که قدرت سیاسی‌شان را به رخ بکشند. پس ما هم نباید کوتاه بیاییم و حضورمان در بازی های المپیک ریو ضعیف باشد و به حمایت های خود از فدراسیون های المپیکی تا آستانه اعزام به این رقابت ها ادامه می دهیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جا دارد از فدراسیون‌های المپیکی که با توجه به محدودیت مالی زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. باید فضا به صورتی مهیا شود که ورزشکاران در شرایط مناسب برای المپیک آماده شوند. تا این لحظه کسب سهمیه‌ها مطلوب بوده، امیدوارم تا تیرماه تعداد سهمیه‌ها اضافه شود.
وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط والیبالیست‌ها برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: این تیم در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌شود که امیدواریم یک سهمیه خاص را کسب کند تا ورزشکاران ایران در المپیک نماینده شایسته‌ای از نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، همچنین امیدواریم رکوردهای بهتری داشته باشیم و همان‌طور که در بخش بانوان در خصوص کسب سهمیه رکورد شکسته شد، در المپیک بازهم شاهد رکوردشکنی باشیم.
در این مراسم کیهانی، پولادگر، طباطبایی، سردار مشایخی، محمود خسروی وفا، علیرضا رضایی،کیانوش رستمی،بنی تمیم، آرش میراسماعیلی، زهرا نعمتی، طاهره علی آبادی، فرحناز امیرشقاقی و جمع دیگری از قهرمانان، مسئولان و مدیران ورزشی حضور داشتند.

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.