نایب قهرمان بازی های المپیک 2012لندن:برای ماندن یا خداحافظی منتظر پاسخ نهایی پزشکان هستم

نایب قهرمان بازی های المپیک 2012لندن:برای ماندن یا خداحافظی منتظر پاسخ نهایی پزشکان هستم
نایب قهرمان المپیک 2012لندن با تشدید درد کهنه کمرش به تهران آمده است تا پس از نظر استعلام نظر قطعی پزشکان برای ماندن یا خداحافظی المپیک 2016 ریو تصمیم گیری کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ نواب نصیرشلال نایب قهرمان المپیک2012 لندن در خصوص آسیب دیدگی کهنه کمرش گفت: با افزایش فشار تمرینات دراردبیل، درد کهنه کمرم تشدید شد به همین دلیل پس از آزمایش MRI متوجه شدم دیسک کمرم آسیب دیدگی اش به قدری است که بیش از این نمی توانیم به آن فشار وارد کنم.
نصیرشلال ادامه داد: چند روز تحت نظر دکتر نوروزی در اردبیل با همین شرایط به فیزیوتراپی پرداختم، اما با تمرین مجدد و افزایش فشار درد کمرم بیشتر از قبل شد.
نایب قهرمان المپیک تاکید دارد: برای رسیدن به مسابقات جام فجر و آماده شدن برای مسابقات پیش رو، 15 روز قبل دو تزریق در کمرم انجام دادم. با رعایت برخی از مواردی که پزشک معالجم گوشزد کرده بود، تمرینات را ادامه دادم تا با آمادگی خوب به مسابقات جام فجر برسم ولی نتوانستم فشار تمرین را تحمل کنم.همین روند ادامه داشت و نه تنها درد کمرم کمتر نمی شد بلکه رفته رفته احساس درد بیشتری می کردم به همین خاطر از کادر فنی و کمیته پزشکی فدراسیون خواستم تا اجازه دهند تمریناتم را قطع کرده و به تهران برگردم تا تحت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی پروسه درمانی ام را برای مشخص شدن وضعیت قطعی آسیب دیدگی ام طی کنم.
نصیرشلال در خصوص اینکه آیا به رقابتهای جام فجر که حکم صدور مجوزش برای حضور در بازی های المپیک 2016 است می رسد یا خیر؛ خاطرنشان کرد: من هم به این دلیل تمریناتم را در اردبیل قطع کردم و به تهران آمدم تا تکلیف آسیب دیدگی ام مشخص شود.
بنابراین فعلاً نمی توانم قطعاً بگویم می مانم یا مجبورم بخاطر این مصدومیت با دومین المپیک زندگی ورزشی ام خداحافظی کنم.البته آسیب دیدگی ام حقیقتاً جدی است و اگر قرار باشد بین به خطر افتادن سلامتی ام و حضور در المپیک یا خداحافظی و درمان آسیب دیدگی ام یکی را انتخاب کنم قطعاً سلامتی ام در اولویت است.

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.