سومین پیروزی تیم ملی جوانان در اردوی اسلوونی

سومین پیروزی تیم ملی جوانان در اردوی اسلوونی
تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران در سومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست تیم ملی امید اسلوونی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی پوشان جوان کشورمان که اردوی آماده سازی خود را از یکم خردادماه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز کردند، شب گذشته در سومین مسابقه تدارکاتی خود برای دومین بار به مصاف تیم ملی امید اسلوونی رفتند.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.
علی رمضانی، رسول آقچه لی، طیب عینی، توحید صمدی، اسماعیل مسافر، امیر حسین اسفندیار و اسماعیل طالبی ترکیب شروع کننده تیم جوانان ایران در این مسابقه بود. در ادامه میربابک موسوی نیز وارد زمین مسابقه شد.
جوانان ایران در این مسابقه بسیار منظم بازی کردند و در کارهای تهاجمی عالی بودند .رسول آقچه لی با کسب 23 امتیاز، موثرترین بازیکن این مسابقه بود و در پیروزی تیم جوانان ایران نقش ویژه ای داشت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در این دیدار به مراتب از دو مسابقه قبلی خود با تیم های امید و جوانان اسلوونی، به شکل بهتری بازی کرد به گونه ای که سرمربی تیم امید اسلوونی تیم ایران را بسیار قدرتمند توصیف کرد و گفت: « این تیم برای هر تیمی خطرناک است».
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دو مسابقه قبلی خود نیز سه بر یک تیم های ملی امید و جوانان اسلوونی را از پیش رو برداشته بود.
ملی پوشان جوان کشورمان صبح امروز (سه شنبه) از شهر ماریبور اسلوونی راهی شهر پالنسیا در کشور اسپانیا شدند که در این مسیر با هواپیما از ماریبور به وین و سپس به آمستردام و مادرید پرواز می کنند و از مادرید با اتوبوس راهی شهر پالنسیا خواهند شد.
تیم ملی والیبال جوانان از فردا (چهارشنبه پنجم خردادماه) در شهر پالنسیا تمرینات خود را آغاز می کند که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و سه دیدار دوستانه و تدارکاتی نیز در این شهر خواهد داشت.
تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.

۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.