همراهی دولتمردان با کاروان المپیک و پارالمپیک؛دیدار معاون اول رئیس جمهور با قهرمانان اعزامی ایران به بازیهای ریو

همراهی دولتمردان با کاروان المپیک و پارالمپیک؛دیدار معاون اول رئیس جمهور با قهرمانان اعزامی ایران به بازیهای ریو
دکتر جهانگیری با قهرمانان ایران که موفق به کسب سهمیه بازی های 2016 ریو شده اند دیدار می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛دکتر محمود گودرزی گفت: دولت از کاروان المپیکی ها و پارالمپیکی ها حمایت کامل دارد و ظرف روزهای آینده معاون اول رئیس جمهور جناب آقای جهانگیری با قهرمانان ایران دیدار خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان در پایان سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران درباره بدرقه کاروان ورزشکاران کشورمان به بازی های ریو گفت: اقای دکتر روحانی رئیس جمهور به طور ویژه و مجموعه هیات دولت نسبت به مسایل ورزش و خصوصا المپیک و پارالمپیک توجه زیادی دارند و انشاالله با قولی که گرفته ایم قبل از اعزام کاروان ایران به بازی های ریو ، مراسم بدرقه باشکوهی را با حضور اقای رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ، نمایندگان مردم و خانواده های ورزشکاران اعزامی در تهران برگزار خواهیم کرد.
مراسم افتتاحیه المپیک ریو 15 مرداد 1395 برگزار می‌شود و بازی‌ها نیز به طور رسمی از 16 مرداد آغاز می‌شود. مراسم اختتامیه 31 مرداد ماه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها 301 مدال طلا توزیع می‌شود که بیشترین سهم را در این میان دوومیدانی و شنا با 47 و 34 مدال طلا در اختیار دارند.
همچنین پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی از ۷ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶ ، شهریور ماه امسال در  ۲۲ رشته و ۵۲۶ رویداد ورزشی برگزار می شود.

۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.