بازتاب حضور رییس فدراسیون جهانی بوکس به تهران در سایت آیبا

بازتاب حضور رییس فدراسیون جهانی بوکس به تهران در سایت آیبا
حضور رییس فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در کشورمان بازتاب خوبی در سایت رسمی فدراسیون جهانی بوکس داشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس،سایت فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) حضور دکتر "چینگ کو وو" رییس فدراسیون جهانی بوکس در ایران را مثبت ارزیابی کرد.
در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در خصوص سفر دکتر "وو" به ایران قرار گرفته، آمده است:
دکتر وو رییس فدراسیون جهانی بوکس(آیبا) به دعوت احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، برای بحث در مورد ورزش بوکس در ایران و افزایش پتانسیل این کشور برای داشتن نقش بیشتری در فعالیتهای آیبا که شامل میزبانی مسابقات  بین المللی است، به ایران آمد.
 همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس بانوان جهان که اکنون در آستانه قزاقستان در حال برگزاری است، آقای ناطق نوری به تعهد خود به توسعه بوکس بانوان به عنوان هدف اصلی فدراسیون بوکس ایران اشاره کرد.
همچنین دکتر وو با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و  کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد که موضوع ساخت اکادمی بوکس از موارد مطرح شده بین آنان بوده است.
ایشان همچنین در ملاقات با جمعی از داوران و قاضیان بوکس ایرانی، تصریح کرد: از مشارکت بیشتر داوران بوکس ایران استقبال میکنم .آموزش مداوم داوران و پیشرفت حرفه ای آنها بر اساس سیاست های آیبا، برای ما اهمیت ویژه ای دارد.
دکتر وو ضمن مثبت ارزیابی کردن حضورش در کشورمان برای بوکس ایران در المپیک ریو 2016 آرزوی موفقیت کرد و گفت:می دانم که احسان روزبهانی بوکسور حرفه ای ، تنها نماینده ایران در المپیک 2016 ریو است، هر چند که ایران شانس کسب سهمیه های بیشتر در دو مسابقه انتخابی دیگر در ماههای ژوئن و جولای را دارد.

۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.