مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ؛ رقابت حسین باقری در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش؛ادامه حضور بانوان المپیکی در تفنگ سه وضعیت

مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ؛ رقابت حسین باقری در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش؛ادامه حضور بانوان المپیکی در تفنگ سه وضعیت
دومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ ، عصردیروز در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان در حالی به پایان رسید که حسین باقری تنها نماینده کشورمان نتوانستند امتیاز لازم را برای راه یابی به فینال کسب کند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی عصر امروز، آخرین رقابت روز دوم مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان با حضور  ۱۴۰ ورزشکار از سراسر جهان پیگیری شد که طی آن  حسین باقری تنها نماینده کشورمان به رقابت با حریفان جهانی خود رفت که در پایان، علی رغم تلاشش نتوانست امتیاز لازم را برای راه یابی به فینال کسب کند و با کسب امتیاز ۶۱۴٫۷ به کار خود پایان داد.
در این میان بانوان المپیکی کشورمان فردا با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ پابه جوخه آتش می گذارند و در رشته تفنگ سه وضعیت با حریفان خود رو به رو می شوند.
مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ -آلمان با حضور ۷۲۵ ورزشکار از ۸۵ کشور جهان از ۳۰ اردیبهشت ماه لغایت ۶ خرداد ماه در شهر مونیخ برگزار می‌شود.

۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.