تیم های والیبال ساحلی جوانان ایران سهمیه جهانی گرفتند

تیم های والیبال ساحلی جوانان ایران سهمیه جهانی گرفتند
تیم های ملی والیبال ساحلی جوانان ایران با شکست حریفان خود و صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا، مجوز حضور در رقابت های جهانی را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر ۱8 سال آسیا و انتخابی جهان از روز گذشته (جمعه) در شهر وینتاین لائوس آغاز شده است.
تیم ملی والیبال ساحلی یک جوانان ایران (محمدرضا حضرت پور – سالار غنی‌دل) در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست دو بر صفر نیوزلند شدند تا ضمن صعود به جمع چهار تیم برتر، مجوز مسابقات جهانی را کسب کنند.
ملی پوشان ایران در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 حریف خود را شکست دادند. این تیم ایران قبلا موفق به شکست تیم های هنگ کنگ یک و لائوس چهار در دور مقدماتی و استرالیا در مرحله حذفی شده بود.
تیم ملی دوم والیبال ساحلی جوانان ایران ( علیرضا آقاجانی – علی شهبازی) نیز در این مرحله موفق به شکست دو بر یک استرالیا شد تا به جمع چهار تیم برتر صعود کند و سهمیه جهانی بگیرد.
ملی پوشان ایران در ست نخست این مسابقه 21 بر 19 مغلوب حریف خود شدند اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 15 و 15 بر 11به پیروزی رسیدند تا فاتح میدان باشند.
این تیم در مرحله نخست حذفی نماینده لائوس را حذف کرده بود و در در مرحله مقدماتی نیز چین و لائوس سه را شکست داده بود.
ایران تنها کشوری است که دو تیمش به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که فردا صبح برگزار می شود، تیم ملی الف جوانان ایران به مصاف تایلند یک می رود و تیم ب کشورمان نیز با استرالیا یک روبرو خواهد شد تا در صورت شکست حریفان به دیدار نهایی راه یابند.

۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.