ابراز امیدواری اندونزیایی ها از روند آماده سازی امکانات بازیهای آسیایی؛کمیته برگزاری بازیها گزارش کاملی را ارائه داد

ابراز امیدواری اندونزیایی ها از روند آماده سازی امکانات بازیهای آسیایی؛کمیته برگزاری بازیها گزارش کاملی را ارائه داد
مسئولین ستاد برگزاری بازیهای آسیایی ٢٠١٨ اندونزی صبح امروز با ارائه گزارشی کامل، کشورهای آسیایی را در جریان پیگیری امور و مراحل آماده سازی خود قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشستهای تخصصی  و انفرادی کشورهای مختلف با ستادهای برگزاری بازیها از جمله بازیهای آسیایی و المپیک از ظهر امروز در هتل ویندهام گراند رجنسی شهر دوحه قطر آغاز شد.

صبح امروز به ارائه گزارش مسئولین ستاد برگزاری بازیهای آسیایی ٢٠١٨ اندونزی اختصاص داشت که نمایندگان این کشور با ارائه گزارشی کامل هیاتهای اعزامی از کشورهای مختلف آسیا را در جریان روند آماده سازی و مراحل پیشرفت امور قرار دادند.
از جمله نکات کلیدی و مهمی که از سوی اندونزیایی ها مطرح شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
١٥٠٠٠ ورزشکار از ٤٥ کشور آسیا در این رویداد حضور خواهند یافت.
پیش بینی می شود بالغ بر ٨٠٠٠ نماینده از رسانه های مختلف کشورهای آسیایی و برخی رسانه های اروپایی برای پوشش این دوره از بازیها ثبت نام کنند.
٣٠٠٠٠ داوطلب(والنتیر) بحث ارائه خدمات به تیمها و میهمانان را در دهکده و اماکن برگزاری مسابقات بر عهده خواهند داشت.
بازیهای آسیایی ٢٠١٨ در ٣٦ رشته برگزار می شود. ٢٨ رشته المپیکی و ٨ رشته غیر المپیکی (سپک تاکرا، کبدی، کریکت،بولینگ، اسکواش، کوهنوردی داخل سالن،بیس بال و سافت بال و مارشال آرتز)
دو شهر جاکارتا و پالم بانگ میزبان برگزاری بازیهای ٢٠١٨ خواهند بود.مسابقات مقدماتی فوتبال و بسکتبال، کانو، کایاک، روئینگ،تیراندازی،تنیس، سه گانه، بولینگ، سپک تاکرا،کوهنوردی و بریج در پالم بانگ و باقی رشته ها که اکثرا المپیکی هستند در جاکارتا برگزار می شود.
برای ورزشکاران و کادر فنی ٨ ساختمان ١٥ طبقه بعنوان دهکده ورزشکاران و برای اصحاب رسانه ٣ ساختمان ١٧ طبقه بعنوان دهکده رسانه ها در حال احداث است.
بنا بر اعلام مسئولین ستاد برگزاری روند آماده سازی سالنها و دهکده به خوبی پیش می رود و اکثر اماکنی که استارت ساخت و احداث آنها از دو سال پیش خورده بین ٤٠ تا ٧٠ درصد پیشرفت داشته اند.
مسئولین میزبان بازیهای آسیایی امیدوارند کلیه اماکن مورد نیاز خود را شش ماه پیش از آغاز بازیهای از پیمانکاران تحویل بگیرند.

۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.