دکتر گودرزی:با بدرقه رئیس جمهور و اعضای هیات دولت کاروان ورزشی ایران عازم بازیهای المپیک و پارالمپیک می شود

دکتر گودرزی:با بدرقه رئیس جمهور و اعضای هیات دولت کاروان ورزشی ایران عازم بازیهای المپیک و پارالمپیک می شود
وزیر ورزش و جوانان از جشن بدرقه کاروان اعزامی به این بازیها با حضور رئیس جمهور و برگزاری نشست ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشن بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور خبر داد و افزود: این مراسم در تیر ماه برگزار خواهد شد تا با حمایت عالی ترین مقام اجرایی کشور بتوانیم روحیه ورزشکارانمان را پیش از مسابقات المپیک و پارالمپیک تقویت کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه این نشست گفت: احتمالا در یک یا دو هفته آینده ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی همراه با روسای فدراسیون ها و مسئولان با معاون اول رئیس جمهور دیدار می کنند.
دکتر محمود گودرزی در این نشست ضمن تبریک به مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال از زحمات علی کفاشیان در مدت ریاستش در این فدراسیون تشکر کرد. وی همچنین از زحمات علیمرادی رئیس سابق فدراسیون ناشنوایان و خدابخش سرپرست اسبق فدراسیون جودو تشکر کرد و از افشین داوری و احمد گواری  سرپرستان جدید فدراسیون های ورزش ناشنوایان و جودو خواست تا شرایط مناسب و مطلوب را برای برگزاری انتخاباتی سالم در این دو فدراسیون ایجاد کنند.
دکتر گودرزی با اشاره به اختصاص زمین برای پاداش به ورزشکاران المپیکی تصریح کرد: این اتفاق خوبی است که برای تشویق قهرمانان افتاده و بهتر است پاداش ها به سمت اشتغال و مسکن که برای ورزشکاران مناسب تر است سوق داده شود
دکتر گودرزی در ادامه با اشاره به بازدید هفته قبل خود از 9 فدراسیون ورزشی گفت: کار فدراسیون های ورزشی تمام وقت است و هر زمانی که رئیس فدراسیون حضور ندارد حتما باید نائب رئیس حضور داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح  انجمن تخصصی تغذیه ورزشی و انجمن تخصصی روانشناسی ورزشی گفت: این انجمن ها بسیار برای توسعه ورزش کشور مفید هستند و از روسای فدراسیون ها می خواهم که با آن ها تعامل داشته باشند و هر طور که می توانند کمک کنند تا این انجمن ها تقویت شوند و با یک هم افزایی علمی به رشد و توسعه فضای علمی ورزش کشور کمک شود.
دکتر گودرزی همچنین به نشست هفته قبل مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و روسای فدراسیون ها با مجموعه مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این نشست یک خروجی خوب داشت و برای رفع تعارضات و مشکلات بین این مجموعه ها کارگروهی با عضویت 3 نفر از روسای فدراسیون ها و 3 نفر از مدیران کل استان ها تشکیل شد که با هماهنگی معاون قهرمانی اولین جلسه آن بزودی برگزار می شود تا ان شاء الله مشکلات در این حوزه ها رفع شود.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.