سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام، ایران با 27 مدال در مکان پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام، ایران با 27 مدال در مکان پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها
موفقیت ورزشکاران تیرو کمان،ووشو و موی تای کشورمان در روز ششم بازیهای داخل سالن آسیا باعث افزایش مدال های ایران در جدول رده بندی این رقابتها شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ملی پوشان کشورمان تا این لحظه صاحب 27 مدال شده و پس از کشورهای چین ،ویتنام،قزاقستان و کره در رده پنجم جدول توزیع مدالهای جای دارند.
براساس این گزارش،‌ مدال های کسب شده در رشته های مختلف توسط ملی پوشان ایران تا این لحظه شامل 10 مدال طلا، 6 نقره و  11 برنز است.
رضا زمانی نژاد در تیرو کمان،امین ابراهیم نیک فر  درپرتاب وزنه،سجاد مرادی در دو 800متر،سید داود خویی در بازیهای رایانه ای،توحید قربانی در بازیهای رایانه ای،مصطفی دلیریان درکوراش،حسین قمی درکوراش،علیرضا جدیدی در ووینام،لیلا رجبی درپرتاب وزنه و زهرا کریمی در ووشو تاکنون موفق به کسب مدال طلا شدند.
فرزان همایی گوهر در مسابقات رایانه ای،حسین میرآخوری در ووینام ،مرتضی فرناد در ووینام، تکتم بیدل در کوراش، منیر احمدی در ووینام و مهتاب پارسامهر در تیروکمان صاحب نشان نقره شدند.
منصور کردی در تیروکمان، تیم ملی شطرنج در قسمت تیمی،نعیم هدایتی در مسابقات رایانه ای،تیم ملی هوپ تاکرا،مهدی احد زاده در پنچاک سیلات،شنای تیمی 4در50متر، تیم چهار نفره ووینام درقسمت فرم،محسن احمدی ووینام،راضیه روستایی در ووینام،مجید میر رحیمی در تیروکمان و حسین نصیری در موی تای مدال آروان برنز ایران تا لحظه تنظیم خبر در بازیهای داخل سالن  آسیا بوده اند.

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا از هشتم آبان ماه به صورت رسمی در دو شهر هانوی و هوشی مینه ویتنام آغاز و تا 17 آبان ماه ادامه دارد.

 

۱۴ آبان ۱۳۸۸ ۱۵:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.