آغاز دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی؛رئیس کمیته ملی المپیک: با آموزش در جهت ارتقای مدیران ورزشی گام بر می داریم

آغاز دوره مدیریت ورزشی  المپیک سولیداریتی؛رئیس کمیته ملی المپیک: با آموزش در جهت ارتقای مدیران ورزشی گام بر می داریم
دوره آمورزش مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی با حضور مدیران ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سراسر کشور صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک آغاز شد .

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ اولین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2016  صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری، ناهید کریمی مدیر دوره و دکتر علی نژاد مدرس دوره و 30تن از مدیران ورزشی وزارت علوم آغاز شد .
دراین مراسم کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمد گویی به حاضرین اظهار داشت : این دوره صدو ششمین دوره ای است که توسط کمیته ملی المپیک ایران برگزار می گردد از سال 1993 میلادی کمیته ملی المپیک این دوره ها را برگزار کرده و مبنای آن هم سازمانهایی هستند که در زمینه ورزش فعالیت می کنند .
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: برگزاری دوره های مدیریت ورزشی برای کشورهای مختلف حداکثر سه دوره در سال می باشد که ما سعی کردیم از حداکثر ظرفیت در برگزاری این دوره ها به جهت اهمیت آن برای بهبود مدیرییت ورزش کشور استفاده کنیم و این دوره اولین دوره سال 2016 می باشد که امیدواریم با برگزاری این دوره های تخصصی با هدف تلفیق علم و عمل کیفیت مدیریت در ورزش کشور بهبود پیدا کند .
هاشمی در بخش دیگر صحبت های خود افزود : این دوره ها حاصل 50 سال تجربه در کمیته بین المللی المپیک است که بر اساس برنامه ریزی دقیق و هم اندیشی شکا گرفت .اتفاق جدید در این دوره از سوی کمیته ملی المپیک شکسته شدن حلقه مدرسین ثابت بود که این سیکل بسته را باز کردیم تا از حضور مدرسانی که در بحث تجربه و عمل کارایی دارند بهره لازم را ببریم .
رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه اظهار داشت : ما به دنبال تلفیق دو دیدگاه موجود در مدیریت ورزش کشور هستیم که علم و عمل در کنار هم باشند .
در ادامه این مراسم دکتر پورکیانی ضمن تشکر از مسئولین کمیته ملی المپیک در حمایت و برگزاری دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ابراز امیدواری کرد که مدیران ورزشی کشور با بهره گیری از این دوره به بهبود ورزش کشور در دانشگاهها کمک کنند چراکه مدیریت بهتر نیازمند توانمند سازی از طریق آموزش است .
وی ادامه داد : یکی از برنامه های وزارت علوم تلاش در جهت بین المللی کردن فعالیت هاست که مرکز اصلی در بخش بین الملل ورزش کشور ما کمیته ملی المپیک است ما معتقدیم اگر بخواهیم یک نیروی مفید برای سازمان داشته باشیم آموزش مهمترین بخش آن است که کمیته ملی المپیک از این حیث فعالیت های خوبی داشته است .
در پایان خانم ناهید کریمی مسئول واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک نیز توضیحاتی اجمالی در خصوص این دوره و آشنایی حاضرین با اهداف و رسالت های المپیک سولیداریتی  و جایگاه آن در کمیته بین المللی المپیک اظهار داشتند .
شایان ذکر است دوره آموزشی فوق از 27 تا 30 اردیبهشت بمدت چهار روز زیر نظر اساتید مجرب و مورد تایید کمیته بین المللی المپیک برگزار و در خاتمه شرکت کنندگان گواهینامه رسمی سولیداریتی دریافت خواهند نمود.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.