رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان در بازدید از شهر اصفهان:دیدگاهم نسبت به ایران به طور کلی تغییر کرد

رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان در بازدید از شهر اصفهان:دیدگاهم نسبت به ایران به طور کلی تغییر کرد
رئیس کنفدراسیون ورزشهای المپیکی آلمان پس از دیدار با مسئولین کمیته ملی المپیک امروز به اصفهان سفر کرد .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، آلفونس هرمان صبح امروز ضمن سفر به شهر اصفهان به دیدار با مسئولان مختلف استان و همچنین امکانات ورزشی این استان پرداخت.

وی در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد:در کشور آلمان تصمیم گرفته شد گفت و گو هایی در زمینه های ورزشی با کشور ایران داشته باشیم به همین جهت در ایران حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه ارتباط های لازم با کمیته ملی المپیک ایران برقرار شد، تصریح کرد: امروز در سومین روز سفرم به ایران این احساس را دارم که یکی از مهمترین سفرهای زندگی ام را انجام داده ام.

رئیس کنفدراسیون ورزشهای المپیکی آلمان ادامه داد: تصویر کلی من از ایران و مردمانش با این سفر به طور کلی و بسیار محکم تغییر کرد به نحوی که من هیچگاه در زندگی ام تا این اندازه تغییر را طی این مدت کوتاه تجربه نکرده بودم.

وی با بیان اینکه من چشم انتظار دیدن اصفهان بودم، اضافه کرد: زمانی که از آلمان به ایران فکر و نگاه میکنی کشوری با آفتاب و صحراهای خشک در ذهن شما متبلور می شود اما زمانی که به این کشور سفر می کنی سبزی و خرمی چیزی است که در جلوی دیدگان شما قرار می گیرد و حتی این شانس را داری که در ارتفاعات ایران به ورزش اسکی بپردازی.

هرمان در ادامه با تاکید بر اینکه آلمان نیز مانند ایران شهرها و شهروندان بسیار زیادی دارد گفت: این ارتباطات بین دو کشور باید بیشتر شده و از آن در مسیر توسعه استفاده کنیم، خواهر خواندگی با شهر فرایبورگ نشاندهنده ارتباط تنگاتنگ میان دو شهر است که باید این ارتباط بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در آلمان حدود 90 هزار هیات یا فدراسیون ورزشی وجود دارد، اضافه کرد: تحت نظر کمیته های المپیک آلمان 27 میلیون عضو فعالیت دارند که بزرگترین جامعه در آلمان حتی بزرگتر از کلیساها هستیم و هیچ جای دنیا دیگر چنین جمعیتی در یک زیرمجموعه به عنوان عضو وجود ندارد.

عضو هیات رئیسه فدارسیون جهانی اسکی افزود: نه تنها باید از نظر روابط سنتی و فرهنگی به این شهرها توجه کرد بلکه باید در زمینه ورزشی نیز روابط میان دو کشور گسترش یابد من این موضوع را یک سیاست شهری بسیار خوب می دانم.

وی تصریح کرد: زمانی که در یک جامعه ای مردم فعالیت دارند و این موضوع از سوی مسئولین نیز حمایت شود آن جامعه از نظر روحی و روانی پیشرفت کرده و حرکت رو به جلو را شاهد خواهیم بود.

هرمان ضمن بیان اینکه ما باید این ارتباط در زمینه های ورزشی را میان دو کشور و اصفهان افزایش دهیم، گفت: در مورد بازی دوستانه با یکی از تیم های مطرح آلمان نیز باید بگویم که من این موضوع را به مسئولان ورزش کشورم انتقال می دهم تا در صورت موافقت این بازی نمادین برگزار شود و در این زمینه فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.