در مجمع عمومی کنگره انجمن آسیایی ورزشهای همگانی؛مجدآرا برای چهار سال دیگر به عنوان عضو هیات رئیسه اسفا انتخاب شد

در مجمع عمومی کنگره انجمن آسیایی ورزشهای همگانی؛مجدآرا برای چهار سال دیگر به عنوان عضو هیات رئیسه اسفا انتخاب شد
در چهاردهمین کنگره انجمن آسیایی ورزشهای همگانی، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی به مدت 4 سال دیگر به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن آسیایی ورزش همگانی ( اسفا ) با رای اکثریت حاضرین در این کنگره انتخاب شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، در حاشیه این کنگره که از هفته گذشته 22 اردیبهشت ماه با محوریت فعالیتهای تفریحی در ورزش همگانی در ماکائو و با حضور اعضای هیات رئیسه انجمن آسیایی ، انجمن جهانی ورزشهای همگانی و نمایندگان کشورهای مختلف آغاز شده است ، جلسه هیات رئیسه اسفا و تفیسا نیز برگزار و در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی ورزش همگانی کشورهای جهان میان حاضرین بحث و تبادل نظر صورت گرفت .
همچنین در مجمع عمومی اسفا پس از انتخاب مجدد دکتر مجدآرا به عنوان یکی از اعضاء هیات رئیسه این انجمن ، رئیس اسفا و 8 تن دیگر از اعضاء هیات رئیسه نیز انتخاب شدند .

گفتنی است دکتر میترا روحی نایب رئیس بانوان فدراسیون و عضو هیات رئیسه تافیسا ، بهناز فتاح زاده ، رازیتا حیدری ، سیروس پاک فطرت وعبدالمجید جودت به عنوان نمایندگان کشورمان در این کنگره حضور پیدا کردند .

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.