صدف صادق وزیری قهرمان مسابقات جایزه بزرگ بانوان شد

صدف صادق وزیری قهرمان مسابقات جایزه بزرگ بانوان شد
رقابت های جایزه بزرگ تنیس بانوان با قهرمانی صدف صادق وزیری به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: در حالی رقابت های جایزه بزرگ تنیس بانوان به مدت یک هفته و در زمینهای مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که پس از رقابت ۴۹ تنیسور حاضر ، در پایان صدف صادق وزیری موفق شد با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در آخرین روز این رقابت ها و در فینال بازیها ، صدف صادق وزیری و غزاله ترکمن برای رسیدن به عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت وزیری موفق شد با پیروزی ( ۲-۶ و ۴-۶) مقابل حریف خود ، عنوان قهرمانی این دوره از بازیها را به نام خود ثبت کند. سارا آزاد دوست و جاسمین خوشابه نیز مشترکا سوم شدند.

همچنین در بخش دو نفره نیز زوج غزاله ترکمن و صدف صادق وزیری با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) تیم سارا آزاد دوست و ماریا تیموری را شکست دادند و صاحب عنوان قهرمانی شدند . تیم های شهرزاد بانی سعید – جاسمین خوشابه و نیایش میرزایی و آرتا فریدی نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در این دوره از رقابت ها ۴۹ تنیسور از استانهای تهران، البرز، سمنان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان ، مازندران، قزوین، کرمان و فارس حضور داشتند و در جدول مقدماتی و اصلی به مصاف یکدیگر رفتند.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس بانوان از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و در نهایت مبلغ یکصد میلیون ریال به عنوان جوایز نقدی به نفرات برتر اهداء شد.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها مهر افزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس ، فرشاد صفتی سرپرست هیئت تنیس تهران ، امیر حسین موسوی دبیر کمیته داوران ، شهرزاد لازم زاده سرداور بازیها و تنیسورهای شرکت کننده برگزار شد .

یاد آور می شود: سرداوری مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده بود و ریحانه حسین خانی ، بهناز تعبدی، زهرا لرستانی و مهناز محبوبیان به عنوان داور امر قضاوت را بر عهده داشتند.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.