تیم ملی پاراکانو عازم آلمان شد

تیم ملی پاراکانو عازم آلمان شد
تیم ملی پاراکانو با ترکیب 3 قایقران بامداد امروز 25 اردیبهشت ماه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک عازم آلمان شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان و آخرین مرحله انتخابی پارالمپیک آبهای آرام 28 تا 30 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دویسبورگ آلمان برگزار خواهد شد.
تیم ملی پاراکانو کشورمان نیز جهت حضور در این رقابت ها بامداد امروز 25 اردیبهشت ماه راهی آلمان شد.
مسعود مهدوی نیا هدایت تیم پاراکانو را بر عهده دارد.
در بخش مردان اکبر طهماسبی در کلاس LTA عازم این رقابت ها شد. طهماسبی برای کسب سهمیه باید در بین 4 قایق برتر کلاس خود قرار بگیرد.
اسلام جاهدی دیگر ملی پوش اعزامی به این رقابت ها است که پس از طی یک مرحله اردوی تدارکاتی در کشور پرتغال به دویسبورگ سفر کرد. جاهدی در کلاس TA حضور خواهد داشت و برای کسب سهمیه باید در بین 4 قایقران برتر جهان قرار بگیرد.
اما در بخش بانوان شهلا بهروزی راد که پیش از این در مسابقات قهرمانی جهان 2015 میلان موفق به کسب سهمیه شده است، در این رقابت ها حضور خواهد داشت. بهروزی راد در این مسابقات به دنبال ارتقاء رنکینگ و آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات پارالمپیک است.
رقابت های قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک آبهای آرام از روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه با برگزاری دور مقدماتی آغاز خواهد شد.

 

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.