تورنمنت بین المللی تیراندازی – آلمان؛ طلا به احمدی و نقره به خدمتی رسید/ مدال طلای تیمی بانوان برای ایران/ شانس تیراندران در تفنگ سه وضعیت

تورنمنت بین المللی تیراندازی – آلمان؛ طلا به احمدی و نقره به خدمتی رسید/ مدال طلای تیمی بانوان برای ایران/ شانس تیراندران در تفنگ سه وضعیت
تیم تیراندازی بانوان کشورمان توانست در رقایتهای تورنمت بین المللی هانوفر – آلمان پس از قهرمانی به ترتیب با کسب مدال های طلا و نقره توسط احمدی و خدمتی در تفنگ ۱۰ متر به کار خود پایان دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی،  در پایان  مرحله مقدماتی تورنمنت هانوفر و در بخش تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان تیم تفنگ ایران با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و مه‌لقا جام بزرگ به فینال صعود کردند و توانستند با کسب بالاترین امتیاز به قهرمانی دست یابند.
در پایان بخش انفرادی الهه احمدی به مدال طلا دست یافت و نجمه خدمتی نیز نایب قهرمان شد و  نقره گرفت و  همچنین دیگر تیرانداز کشورمان مه لقاجام بزرگ بالاتر از تیرانداز فرانسوی در رده چهارم ایستاد.
گفتی است، این تیم در روز گذشته در رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان با تنها یک نماینده گلنوش سبقت الهی شرکت کرده بود که با امتیاز ۵۶۴ نتوانست به فینال راه یابد.
لازم به ذکر است، امروز تیراندازان در تفنگ سه وضعیت بانوان شانس خود را برای تصاحب مدال امتحان می کنند.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.