تصمیمات جدید فدراسیون جهانی تکواندو برای بازیهای المپیک ریو 2016

تصمیمات جدید فدراسیون جهانی تکواندو برای بازیهای المپیک ریو 2016
در جلسه شورای فدراسیون جهانی که برای نهایی کردن آماده سازی های بازی های المپیک ریو که در «تکواندووان» شهر موجو کره جنوبی برگزار شد، تصمیمات جدیدی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات تکواندو گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در این جلسه، تصمیم به برگزاری کارناوال تکواندو در بازی های المپیک ریو 2016 گرفته شد و «مارک کافمن»، مدیر ورزش تکواندو در بازیهای المپیک ریو، گزارش پیشرفت کار خود را ارائه داد. در این گزارش اطلاعات کلی درباره سالن های تمرین و مسابقات ارائه شد.

بعد از گفتگو درباره یونیفرم های مسابقات، شورا تایید کرد که اجازه دهد پرچم هر کشور بر روی شلوار ورزشکار، می تواند رنگی باشد که این نخستین بار است که شلوارهای تکواندو رنگی به جز سفید خواهند داشت.

در بخش دیگر جلسه، «جی لی» اعلام کرد پاراتکواندو برای اولین بار در بازی های المپیک به نمایش گذاشته می شود.

اعضای شورا همچنین با داوران و مربیان المپیک ریو که در اردویی مشترک در «تکواندووان» شهر موجو کره جنوبی حضور دارند، دیداری داشتند که طی آن آخرین قوانین و مقررات مربوط به مسابقات و تجهیزات را اطلاع رسانی کردند.

بیژن مقانو سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان کشورمان به همراه حافظ مهدوری داور ایرانی قضاوت کننده در المپیک ریو 2016 در اردوی مشترک مربیان و داوران بازیهای المپیک ریو 2016 که از روز پنجشنبه (16 اردیبهشت ماه) به مدت 3 روز در کره جنوبی برگزار شد، حضور داشتند.

بعد از جلسه شورا، مراسم نصب تابلوی واحد مرکزی جهانی تکواندو برگزار شد. این مرکز مسئولیت نظارت بر فعالیت های 6 مرکز جهانی که در کشورهای ایران، چین، آذربایجان، ازبکستان، آلمان و انگلیس مستقر می باشند را برعهده خواهد داشت.

همچنین اعلام شد موزه ای در تکواندووان تاسیس خواهد شد که محلی برای نمایش تاریخ تکواندو باشد.

جلسه بعدی شورای فدراسیون جهانی در نوامبر 2016 در «برنبری» کانادا برگزار خواهد شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.