سومین دوره بازیای داخل سالن آسیا-ویتنام؛ووشوکاران یک طلای دیگر به حساب ایران واریز کردند

سومین دوره بازیای داخل سالن آسیا-ویتنام؛ووشوکاران یک طلای دیگر به حساب ایران واریز کردند
در دومین روز از مسابقات ووشو بازیهای داخل سالن آسیا زهرا کریمی با غلبه بر حریف چینی خود به نشان طلای این رقابتها دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیه ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به این رقابتها؛ زهر کریمی نماینده وزن 60- کیلو گرم کشورمان که روز گذشته بر حریف عراقی خودغلبه کرده بود امروز موفق شد با حساب 2بر0 از سد نماینده چین بگذرد و به نشان طلای این رقابتها دست باید.
 نکته قابل توجه آنکه تا کنون در تیم ملی بزرگسالان بانوان نمایندگان ایران موفق به شکست حریفان چینی شده بودند و این در واقع نخستین برد یک ووشو کار زن تیم ملی بزرگسالان بر نماینده ای از کشورچین است.
اما در وزن 48- کیلوگرم خدیجه زینال زاده طی دو راند متوالی نماینده هنگ کنگ را مغلوب کرد تا در فینال با نماینده ویتنام مبارزه کند.

در وزن 70- کیلوگرم فاطمه دهقان با حساب 2 بر صفر از نماینده ویتنام شکست خورد تا برای کسب مدال نقره با نماینده هند روبرو شود، در این وزن نماینده ویتنام طلا گرفت. بدین ترتیب روز جمعه زینال زاده برای کسب مدال طلا، فاطمه دهقان برای کسب مدال نقره و در وزن 56- کیلوگرم هم مریم توکلی با حضور در فینال برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد.

ضمناً در بخش تالو تیم سه نفره دوئیلین بانوان متشکل از میترا عباسی، محبوبه کریمی و ارغوان جلالی نیز فردا به اجرای فرم خواهند پرداخت.

۱۴ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.