بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر - تهران؛روسیه و ایران طلاییان روز نخست

بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر - تهران؛روسیه و ایران طلاییان روز نخست
در پایان اولین روز از مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر، هوگوپوشان کشورهای روسیه و ایران موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و هفتیمن دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در گروه مردان (G1)، از صبح امروز (شنبه) با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، ‌روسیه، آذربایجان، ترکیه و افغانستان در خانه تکواندو آغاز شده است.

این دوره از رقابت ها در 4 وزن المپیکی 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم و به مدت 2 روز برگزار می شود که امروز (شنبه) و در اولین روز این مسابقات، پیکارهای هوگوپوشان دو وزن 58- و 80- کیلوگرم برگزار شد که در پایان تکواندوکاران کشورهای روسیه و ایران مدال طلا را بدست آوردند.

در وزن 58- کیلوگرم، وزن اول المپیکی، محمد کاظمی از تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) بر سکوی قهرمانی ایستاد، وحید عالمی از افغانستان الف به مدال نقره رسید و یوسف شریها تکواندوکار المپیکی کشور لیبی به همراه هادی تیران ولی پور از تیم شهدای ساری (ایران) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

اما در وزن 80- کیلوگرم، وزن سوم المپیکی، «اروتیون ملیکستیانتس» از روسیه مدال طلا را به گردن آویخت، امیرحسین ساسان از تیم شهدای ساری (ایران) بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و وحید عیسی بیگلو از تیم امید ایران و پوریان عرفانیان از تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) مشترکا سوم شدند.

رقابت های تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.