باکو و آلماتی آخرین میدانی المپیکی جودوکاران

باکو و آلماتی آخرین میدانی المپیکی جودوکاران
اعضای تیم ملی جودوی ایران بامداد امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به منظور حضور در دو تورنمنت بزرگ و مهم باکو و آلماتی عازم جمهوری آذربایجان شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، تیم 4 نفره جودوی ایران متشکل از جواد محجوب – سعید ملایی – علیرضا خجسته – سعید مرادی بامداد امروز به سوی  آخرین آوردگاه کسب سهمیه المپیک که در باکو و آلماتی برگزار می شود پرواز کردند تا سه سهمیه المپیکی ایران را تثیبت کنند و با همت و تلاش خود بتوانند چهارمین سهمیه را هم بدست بیاورند.

محمدرضا رودکی به عنوان سرپرست تیم و مدیر تیم های ملی،  محمد منصوری به عنوان سرمربی و حامد ملک محمدی به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.

نصرت خان ولی اف ازبکستانی نیز همراه جودوکاران کشورمان عازم باکو شد تا مبارزات المپیکی های ایران را از نزدیک نظاره کند. قرار است در صورتی که کمیته فنی فدراسیون جودو این مربی را مورد تایید قرار داد وی به عنوان سرمربی تیم ملی جودو کارش را آغاز کند.

تورنمنت باکو 17 تا 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود و یک هفته بعد هم المپیکی های جودوی ایران در تورنمنت آلماتی قزاقستان حضور خواهند یافت.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.