با حضور رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛بزرگترین نمایندگی لینینگ خاورمیانه در جزیره کیش افتتاح شد

با حضور رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛بزرگترین نمایندگی لینینگ خاورمیانه در جزیره کیش افتتاح شد
کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی با حضور در جزیره کیش و ملاقات با نمایندگان پوشاک "لینینگ" اسپانسر حامی البسه کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک 2016 ریو بزرگترین شعبه این تولیدی در منطقه خاورمیانه که در جزیره کیش می باشد را افتتاح کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم مسئولان لینینگ برای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای المپیک ریو آرزوی موفقیت کرده و عنوان داشتند محصولات خود را در چارچوب قرارداد امضا شده با بهترین کیفیت به کمیته ملی المپیک ارائه خواهند داد تا رضایت خاطر ورزشکاران،مربیان و کاروان اعزامی  فراهم گردد.
همچنین رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تاکید بر این نکته که کمیته ملی المپیک حداکثر تلاش خود را برای حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک ریو بکار بسته است ابراز امیدواری کردند محصولات لینینگ رضایت خاطر ورزشکاران و کاروان ورزشی کشورمان را جلب کند.
مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با نمایندگان لینینگ اعلام داشتند ورزشکاران و مربیان ایرانی از بهترین،نجیب ترین و زحمتکش ترین ورزشکاران و مربیان جهان بوده و به همین دلیل خواهان بهترین محصولات با بهترین کیفیت برای این عزیزان می باشند.
شایان ذکر است براساس قرارداد امضا شده این تولیدی، البسه کاروان ورزشی  ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک 2016 ریو را تامین می کند.
در این مراسم فراهانی رئیس حراست و مسجدی مسئول امور فرهنگی و تداراکات کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.