علی نژاد ناظر و برگزار کننده انتخابات فدراسیون ووشوی آفریقا

علی نژاد ناظر و برگزار کننده انتخابات فدراسیون ووشوی آفریقا
دکترمهدی علی نژاد از سوی فدراسیون جهانی ووشو به عنوان ناظر و برگزار کننده انتخابات فدراسیون ووشوی آفریقا انتخاب شد تا افتخاری تازه و بی نظیر را در ورزش ایران به ثبت برساند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ انتخابات فدراسیون ووشوی قاره آفریقا روز جمعه هفته جاری در شهر قاهره مصر برگزار خواهد شد و در جریان آن «شریف مصطفی» رییس فدراسیون مصر و «خوزه راما هریسال» رییس فدراسیون ماداگاسکار برای احراز پست ریاست قاره آفریقا به رقابت می پردازند.

همچنین در این مجمع که نمایندگان 16 کشور آفریقایی حضور دارند، اعضای هیات رئیسه و کمیته های مختلف فدراسیون ووشوی قاره آفریقا نیز انتخاب خواهند شد.

رییس فدراسیون ووشوی قاره آفریقا به طور اتوماتیک وار به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی نیز منصوب خواهد شد.

براین اساس، دکترمهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی از سوی «یو زای چینگ» رییس فدراسیون جهانی به عنوان ناظر و برگزار کننده مجمع انتخاباتی آفریقا انتخاب شد تا افتخاری تازه را برای ورزش ایران رقم بزند.

«آنتونی گو» نایب رییس اجرایی فدراسیون جهانی و رئیس قاره آمریکا به همراه «پائولو آجورو» عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی از پرتغال در این انتخابات، علی نژاد را همراهی خواهند کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشوی قاره آفریقا می بایست دو سال قبل برگزار می شد که تاخیر در عملی شدن این مساله سبب شد تا فدراسیون جهانی مسوولیت برگزاری را برعهده بگیرد.

«بشیر العرضاوی» از لیبی هم اکنون ریاست فدراسیون ووشوی قاره آفریقا را برعهده دارد و طبق قانون و به دلیل تمام شدن دوره ریاستش، دیگر امکان نامزد شدن را ندارد.

دکترمهدی علی نژاد برای برگزاری این مجمع، بامداد پنجشنبه هفته جاری تهران را به مقصد قاهره ترک خواهد کرد.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.