سرمربی تیم ملی سپک تاکرای امید ایران ؛پشتوانه های خوبی را آماده کرده ایم /حضور جوانان مستعد در رقابتهای جهانی، آینده آنها را بیمه می کند

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای امید ایران ؛پشتوانه های خوبی را آماده کرده ایم /حضور جوانان مستعد در رقابتهای جهانی، آینده آنها را بیمه می کند
سرمربی تیم ملی سپک تاکرای امید کشورمان با تاکید بر اینکه پشتوانه های خوبی آماده حضور در رقابتهای جهانی تایلند شده اند ، گفت : جوانان آتیه داری دو مرحله از اردوی آماده سازی را طی کرده اند و بی شک حضور آنان در مسابقات معتبر جهانی ، آینده این نفرات با انگیزه را بیمه خواهد کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛مهدی رضایی در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم امید اخیرا در شاهرود و با حضور 15 بازیکن جوان برگزار شد که خوشبختانه آنها را با انگیزه و مصمم دیدیم .
وی اضافه کرد : این جوانان از سنین 17 تا 20 سال هستند که طی اردوی 10 روزه نشان داده اند خمیرمایه کار را دارند و نیاز به حمایت بیشتر مسوولان دارند تا بتوانند فردا نیروهای کارآمدی در تیم ملی سپک تاکرا کشورمان باشند.
رضایی در خصوص اردوی سوم گفت : زمان و مکان مرحله سوم ار دوی امیدها هنوز مشخص نیست اما در تابستان کارمان را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد و تلاش می کنیم همه نفرات حاضر در اردوی دوم ، در مرحله سوم نیز باشند .
سرمربی تیم سپک تاکرای امید ایران تصریح کرد : مسابقات جهانی سپک تاکرا مهرماه امسال در تایلند برگزار می شود و قرار است با حمایت مسوولان ، تیم امید در بخش تیمی حضور پیدا کند.
وی در خاتمه از تلاش و تعامل مرتضی عسگری رییس کمیته سپک تاکرای استان سمنان به سبب برگزاری اردوی مناسب در شاهرود تشکرکرد و گفت : آقایان مجتبی کیخا، جمال ایگدری و ابوالفضل نودهی مربیان تیم امید که در دو اردوی قبلی بنده را یاری دادند و ملی پوشان جوان را هدایت کردند که جا دارد ازیکایک این عزیزان تقدیر کنم .
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.