ساری قهرمان کبدی ساحلی ایران شد

ساری قهرمان کبدی ساحلی ایران شد
تیم کبدی ساحلی ساری با پیروزی 44 بر 30 مقابل اراک در دیدار فینال توانست جام قهرمانی را در مجموعه ورزشی بعثت تهران بالای سر ببرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، هشتمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی با حضور 15 تیم در مجموعه ورزشی بعثت تهران طی روزهای 7 لغایت 10 اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم ساری موفق شد با هدایت عباد دلیری اراک را 44 بر 30 شکست دهد تا جام قهرمانی هشتمین دوره مسابقات کبدی ساحلی را از آن خود کند.
تیم های ساری، اراک، آمل و برنج آسترآبادی سرخنکلا با شکست حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی به جمع 4 تیم پایانی مسابقات راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی تیم ساری مقابل برنج آسترآبادی سرخنکلا صف آرایی کرد و موفق شد 38 بر 28 حریف خود را شکست دهد تا به فینال مسابقات راه پیدا کند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی ما بین تیم های اراک و آمل برگزار شد و تیم اراک قهرمان دوره گذشته موفق شد حریف سخت کوش خود آمل را 45 بر 28 شکست دهد تا حریف ساری در فینال مسابقات باشد.
دو تیم ساری و اراک که از گروه اول مسابقات به فینال راه یافته بودند برای دومین بار در این مسابقات برابر هم قرار گرفتند و این تیم ساری موفق شد با نتیجه 43 بر 30 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و ضمن جبران شکست مرحله مقدماتی جام قهرمانی را هم بالای سر ببرد.


۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.