مسابقات تیراندازی جام جهانی – برزیل؛پایان کار تیراندازان در تفنگ سه وضعیت مردان

مسابقات تیراندازی جام جهانی – برزیل؛پایان کار تیراندازان در تفنگ سه وضعیت مردان
در آخرین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل، ۲ تفنگدارراه یافته به مرحله نهایی سه وضعیت مردان در مصاف با حریفان جهانی، پشت جوخه آتش قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی در ریوی برزیل و در تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت مردان، در گروه نخست  پوریا نوروزیان در رده بیست و ششم قرار گرفت و حسین باقری سی و چهارم شد. در گروه دوم نیز محمد حسین کریمی نوزدهم شد. با این نتایج نوروزیان و کریمی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در مرحله نهایی کریمی و نوروزیان به ترتیب با ۱۱۵۳٫۴۲ و ۱۱۴۱٫۴۳ امتیاز در بین ۵۴ تیرانداز در رده‌های ۴۵ و ۵۲ به کار خود پایان دادند و از راه یابی به فینال بازماندند.
شایان ذکر است در این رقابت‌ها تیرانداران با دو عنوان پنجمی توسط نجمه خدمتی و مه‌لقا جام بزرگ در تفنگ بادی و تفنگ سه وضعیت به کار خود پایان دادند.
مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل از ۲۵ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت ماه با حضور ۶۴۵ ورزشکار از ۸۷ کشور جهان در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود که تیراندازان ایران با کسب ۵ سهمیه المپیک در دو رشته تفنگ و تپانچه به مصاف حریفان خود می‌روند.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.