مشعل المپیک در قلب ریو افروخته می شود

مشعل المپیک در قلب ریو افروخته می شود
مشعل المپیک 2016 ریو در وسط شهر ریو در خلال بازی های المپیک 2016 روشن می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از insidethegames؛پس از آنکه مشعل المپیک، یونان را در نوردید حال برای افروختن در میعادگاه جاری خود یعنی المپیک ریو آماده است.

اما خبر خوش از اینجا شروع می شود که مشعل در وسط شهر ریو روشن می شود تا به عنوان نمادی به عنوان قلب تپنده المپیک برای همه قابل دیدن باشد.

هرچند در این میان المپیک هایی بوده اند که نتوانسته اند اقبال عمومی را در میان مردم مبنی بر قابل مشاهده بودن مشعل جلب کننند،که می توان به المپیک لندن اشاره کرد در جای که تنها مشعل در وسط استادیوم افروخته شد و به هیچ وجه قابل دیدن برای افراد غیر حضار استادیوم نبود،2 سال قبل آن هم در ونکوور کانادا همزمان با برگزاری رقابت های المپیک زمستانی مشعل را در پشت فنس ها افروختند که انتقادات زیادی را در پی داشت.

اما 20 سال پیش در المپیک تابستانی آتلانتیک ابتدا مشعل در برج 35 متری در بیرون استادیوم افروخته شد سپس آن را به داخل ورزشگاه آوردند و پس از آن تا پایان بازی ها در مرکز بازی ها باقی ماند.

هر چند مشعل در برخی از المپیک ها نظیر بارسلونا،سیدنی علی رقم اینکه در داخل ورزشگاه شعله ور شد اما از بیرون ورزشگاه قابل مشاهده بود.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.