برگزاری مسابقات اسکی روی آب انتخابی تیم ملی در کیش؛ عباس ناطق نوری :هدف ما پشتوانه سازی است

برگزاری مسابقات اسکی روی آب انتخابی تیم ملی در کیش؛ عباس ناطق نوری :هدف ما پشتوانه سازی است
رقابت های اسکی روی آب انتخابی تیم ملی و استعداد یابی گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت علی ( ع ) در کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این مسابقات 40 ورزشکار مرد و زن و در سه رده نوجوانان، بزرگسالان حضور داشتند که به مدت دو روز در پارک کیبل اسکی کیش رقابت کردند.

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه تنی چند از پیش کسوتان و کارشناسان این رشته مهیج نیز از سوی انجمن اسکی روی آب به عنوان میهمان ویژه در این مسابقات حضور داشتند که این مهم نیز در بالا رفتن روحیه نفرات شرکت کننده موثر بود.

موسی قدمی یکی از بانیان و چهره شناخته شده اسکی روی آب و همچنین علیرضا نسیم واریانی از جمله پیش کسوتان بودند که در طول مسابقات ، حرکات ورزشکار ان شرکت کننده را زیر نظر داشتند و نکات لازم را به آنان و همچنین کمیته برگزاری گوشزد می کردند.

در روز پایانی این رقابت ها که با حضور حسین جلالی معاون آموزش و ورزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب ، موسی قدمی و علیرضا نسیم واریانی دو تن از پیشکسوتان این رشته مهیج و جمعی از علاقه مندان این رشته ورزشی برگزار شد ، به نفرات برتر مدال و جوایز نقدی پرداخت گردید.
دبیر انجمن اسکی در مراسم پایانی با قدردانی از تلاش های علیرضا مهرصادقی رئیس این انجمن برای برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی تاکید کرد که هدف انجمن اسکی روی آب سرمایه گذاری بر روی جوانان مستعد و همچنین استعدادیابی است .
عباس ناطق نوری افزود : بنا داشتیم پنج ورزشکار را به رقابت های جام ملتهای آسیا در تایلند اعزام کنیم اما کمیته برگزاری با حضور دو ملی پوش کشورمان موافقت کرد؛ با این حال تلاش می کنیم تا در آینده حضوری جدی و فعال دررقابت های معتبر برون مرزی داشته باشیم ؛ ضمن اینکه هدف اصلی ما تربیت ورزشکاران جوان وآینده دارو پشتوانه سازی است.
بر اساس این گزارش ، پس از تقدیر از مسئولان برگزاری این رقابت ها و اهدای جوایز به نفرات برتر ، امید اصلان و شیما امینی به عنوان نمایندگان کشورمان در رقابت های جام ملتهای آسیا که از 18 اردیبهشت ماه جاری در شهر پوکت تایلند آغاز می شود معرفی شدند و با بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی شور و نشاط خاصی به مراسم بخشیدند .
نفرات برتر اسن رقابتها:
در بخش استعداد یابی خانم ها زیتون ایاز ، نیکی ثابتی و ثنا مزینانی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند .
همچنین امیر علی بنده نژاد ، دانیال سرمست و یاسین گودرزی نیز در بخش استعداد یابی آقایان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند .
در رده بزرگسالان بانوان الناز گوهری ، کیمیا کیانی و کیمیا واعظی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدندو امید اصلان ، مهدی باقری و آرش شمالی مقدم نیز عناوین اول تا سوم رده بزرگسالان را به خود اختصاص دادند .
در بخش بزرگسالان بالای 35 سال نیز علیرضا اعظمی نژاداول ، فرزاد روان دوست دوم شد و مازیار اقبال در جایگاه سوم قرار گرفت .

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.